Gjest vil bli sunnere Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Vi trenger tips og råd om et sunt og variert kosthold, helst til alle dagens måltider. Kan noen være så snill å gi meg gode råd/oppskrifter? Er også interessert i hvordan jeg lager handlelister/matbudsjett. Hva bør vi alltid ha i huset utenom frukt og grønt? Linker tas også imot med Takk!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg kan anbefale Ingrid Espelid hovigs Matkalender, med full middagsmeny for hver uke i året. Du trenger selvfølgelig ikke å lage alle. Vi kjøpte den for flere år siden, og mener hun kom med en ny før jul også. Regner med at maten hennes er sunn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil bli sunnere Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kan anbefale Ingrid Espelid hovigs Matkalender, med full middagsmeny for hver uke i året. Du trenger selvfølgelig ikke å lage alle. Vi kjøpte den for flere år siden, og mener hun kom med en ny før jul også. Regner med at maten hennes er sunn Tusen takk for godt tips! Den blir å kjøpe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.