tenker1365380443 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei, jeg er 43 årig kvinne med et variert kosthold med grønnsaker, kjøtt, fisk og brød. Men, neglene mine er så myke og skjøre og knekker helt inn ved huden der negltuppen vokser ut. Kan noen gi meg råd som gir meg sterke negler, ville jeg blitt veldig glad. Takk på forhånd!!!!Ps jEG BITER IKKE NEGLER 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jepp. På parfymerier finnes noen små vidunderflasker som heter et eller annet.....hmmmm...nailhardener? Spør, det er som små neglakkflasker og er helt strøkent for å få sterke, lange negler. Samtidig bør du få vanen med å bruke handsker når du vasker opp ol. It works, promise 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvitsymra Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 B-vitamin kur? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdt å prøve Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Smør de med tran, jeg brukte den med sitron. Vokser som et lyn, og blir tykke og faste. Hvis du ikke vil bruke tran skulle man kanskje tro at du kunne bruke olivenolje? Bare smøres på med en q-tips om kvelden før du legger deg. Det luktet ikke, bortsett fra muligens akkurat under påføringen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 B-vitaminer. Men det tar lang tid -det kan gå opp til to år før resultatet kommer. Og klipp dem jevnlig. Det gjør neglene sterkere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.