Gå til innhold

råd mot negler som fliser seg opp

tenker1365380443

Anbefalte innlegg

tenker1365380443

Hei, jeg er 43 årig kvinne med et variert kosthold med grønnsaker, kjøtt, fisk og brød. Men, neglene mine er så myke og skjøre og knekker helt inn ved huden der negltuppen vokser ut. Kan noen gi meg råd som gir meg sterke negler, ville jeg blitt veldig glad. Takk på forhånd!!!!Ps jEG BITER IKKE NEGLER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. På parfymerier finnes noen små vidunderflasker som heter et eller annet.....hmmmm...nailhardener?

Spør, det er som små neglakkflasker og er helt strøkent for å få sterke, lange negler.

Samtidig bør du få vanen med å bruke handsker når du vasker opp ol.

It works, promise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Verdt å prøve

Smør de med tran, jeg brukte den med sitron. Vokser som et lyn, og blir tykke og faste. Hvis du ikke vil bruke tran skulle man kanskje tro at du kunne bruke olivenolje? Bare smøres på med en q-tips om kvelden før du legger deg. Det luktet ikke, bortsett fra muligens akkurat under påføringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B-vitaminer. Men det tar lang tid -det kan gå opp til to år før resultatet kommer.

Og klipp dem jevnlig. Det gjør neglene sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...