Gå til innhold

å høre fra andre at man har lagt på seg...

Gjest anonym på det

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på det

Det er ikke så morsomt akkurat!

Jeg jobber med saken, og jeg vet at det vil ta tid. Derfor er det ekstra frustrerende å høre andre kommentere vekta mi. Er det noe alle har noe med?

Hilsen litt tris og lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er opptatt av vekt.

Nesten alle mine kompiser er noget dryge, men jeg har aldri interessert meg for vekta deres. Unntatt når bilen er full av dem, så kan jeg ikke kjøre på isen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Selvfølgelig har ingen noe med din vekt å gjøre! De viser bare mangel på vanlig folkeskikk.

Lykke til med vektnedgang!

Tusen takk!

Jeg trenger det... skal ta av minst 15(-20) kilo tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Jeg trenger det... skal ta av minst 15(-20) kilo tror jeg.

Om du klarer det, så har du utvist mer selvkontroll, enn de fleste "tynne fra fødselen av"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt litt om det der det siste halvåret jeg også...

Svigers har kommentert det et par ganger _hver_. ;Men akkurat dèt tar jeg med knusende ro. De har 2 døtre og en sønn selv, døtrene har gitt de barnebarn, men ikke sønnen. Og det er jo sønnens barn som etter tradisjon fører navnet videre. Alle kommentarene derfra har vært med en sånn "skal ikke dere ha barn snart også" undertone.

Som f.eks... Nå har jeg strikket til begge de to minste barnebarna, men det blir vel snart fler å strikke til? Du har blitt litt rundere...

Det synes jeg igrunn bare er gromt...

Men da ei venninne kom å sa at: "kari" jeg synes du har lagt på deg mye nå...! Da var det nesten så jeg hadde lyst til å gi dama en på trynet...

Hun arvet klær av meg for et par år siden fordi jeg gikk så mye ned i vekt. Nå har hun blitt mindre, og jeg bare vokser... sukk..

Synes det er direkte ufint å kommentere sånt. De fleste som går opp i vekt er stort sett smertelig klar over det selv, og trenger ikke sånne kommentarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...