Gjest anonym på det Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er ikke så morsomt akkurat! Jeg jobber med saken, og jeg vet at det vil ta tid. Derfor er det ekstra frustrerende å høre andre kommentere vekta mi. Er det noe alle har noe med? Hilsen litt tris og lei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Kvinner er opptatt av vekt. Nesten alle mine kompiser er noget dryge, men jeg har aldri interessert meg for vekta deres. Unntatt når bilen er full av dem, så kan jeg ikke kjøre på isen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nei, det er ufint av dem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det er svært uhøflig å kommentere andres vekt. Og det er noe ingen har noe med dersom du har lagt på deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Selvfølgelig har ingen noe med din vekt å gjøre! De viser bare mangel på vanlig folkeskikk. Lykke til med vektnedgang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Selvfølgelig har ingen noe med din vekt å gjøre! De viser bare mangel på vanlig folkeskikk. Lykke til med vektnedgang! Tusen takk! Jeg trenger det... skal ta av minst 15(-20) kilo tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tusen takk! Jeg trenger det... skal ta av minst 15(-20) kilo tror jeg. Om du klarer det, så har du utvist mer selvkontroll, enn de fleste "tynne fra fødselen av"! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor-77 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har hørt litt om det der det siste halvåret jeg også... Svigers har kommentert det et par ganger _hver_. ;Men akkurat dèt tar jeg med knusende ro. De har 2 døtre og en sønn selv, døtrene har gitt de barnebarn, men ikke sønnen. Og det er jo sønnens barn som etter tradisjon fører navnet videre. Alle kommentarene derfra har vært med en sånn "skal ikke dere ha barn snart også" undertone. Som f.eks... Nå har jeg strikket til begge de to minste barnebarna, men det blir vel snart fler å strikke til? Du har blitt litt rundere... Det synes jeg igrunn bare er gromt... Men da ei venninne kom å sa at: "kari" jeg synes du har lagt på deg mye nå...! Da var det nesten så jeg hadde lyst til å gi dama en på trynet... Hun arvet klær av meg for et par år siden fordi jeg gikk så mye ned i vekt. Nå har hun blitt mindre, og jeg bare vokser... sukk.. Synes det er direkte ufint å kommentere sånt. De fleste som går opp i vekt er stort sett smertelig klar over det selv, og trenger ikke sånne kommentarer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.