Gjest En som skal ned myye! Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg ser av enkelte tråder her, de som har fast veie-dag at det er mange som er flinke, men for meg som skal nesten halvere vekten er det liksom litt lite støtte i dere som skal ned 3-4 kilo. Er det ingen som skal ned veldig myyye?? Kan jeg også være her inne og føle litt støtte?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
4barns mor-77 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg skal ikke ned veeeldig mye, men 10-15 kg....? Men jeg har ingen som helst slags formening om hvordan jeg skal få det til... Har vurdert å begynne å gå til jobb, men det tar en hel time!!! Og man har sjeldent så fryktelig mye tid til overs på morgenen som 3 barns mor. Dermed blir det utsatt igjen og igjen... Men jeg synes jo at det bør gjøres...! Kan godt være med deg jeg, men da må jeg kjøpe meg vekt først... hehe.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har fortsatt mange kilo igjen til jeg når mitt mål. Iallefall 20 kg, mest sannsynlig 25. Så jeg er halveis nå. Så det er flere av oss som skal ned mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Her er jeg! Skal ned ca 60 kg. Har gått ned 10 så langt, men har tatt meg litt fri i jula, så går sikkert opp et par kg. Bruker Eurodiet fra Fedon Lindberg som hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg skal også ned mye, men tar det sakt og helt etter mitt eget opplegg. Fant ut nå at jeg har gått ned 12 kilo siden august. Jeg veier meg nemlig veldig sjelden for jeg blir så frustrert de periodene det går sakte. Bedre å merke det på klærne og så veie seg bare 2-4 ganger i året. Jeg hadde helt "fri" fra lille julaften og fram til torsdag, men jeg gikk bare opp 200 gram i jula. Nå har jeg ikke tenkt å veie meg før til påske. Jeg følger stort sett blodtypedietten når det gjelder mat. Men det er på grunn av revmatismen. Jeg kutter ut en del av det som er anbefalt mat for min blodtype, for jeg kan nemlig bruke sukker og en del andre ting som ikke er bra for vekta. Men jeg tillater meg selv enten en sjokolade, en dessert/kake eller en pils i uka. Når man skal gå ned mye så er det viktig å ha et opplegg man kan leve med over lang tid. Treningsmengden øker jeg stadig. Nå har jeg kjøpt meg skritteller og ambisjonen er å tåle litt mer belastningstrening som å gå mere. Revmatismen min begrenser ganske mye for meg på vinteren, men jeg sykler nå inne og trener i basseng to ganger i uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg henger meg på her jeg også. Jeg må gå ned ca 30 kg. Har tidligere gått på Grete Roede kurs, hvor jeg gikk ned 18kg på 16 uker. Men jeg gikk raskt opp igjen. Og mere til:( Tror man må ta dette på laaang sikt.. :-) samt være aktiv!! Kansje vi kan støtte hverandre, her inne?? Er lettere når man har noen som backer opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nafse Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Skal ned ca 20kg, er det nok!?:0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nafse Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg skal ikke ned veeeldig mye, men 10-15 kg....? Men jeg har ingen som helst slags formening om hvordan jeg skal få det til... Har vurdert å begynne å gå til jobb, men det tar en hel time!!! Og man har sjeldent så fryktelig mye tid til overs på morgenen som 3 barns mor. Dermed blir det utsatt igjen og igjen... Men jeg synes jo at det bør gjøres...! Kan godt være med deg jeg, men da må jeg kjøpe meg vekt først... hehe.... Jeg er 3 barnsmor med lite tid til overs. Har derimot kjøpt meg en tredemølle som står i kjellern, det er bare å ta seg tid til å GÅ dit. Jeg er liksom veldig veldig sliten etter ungene har lagt seg...jeg mangler energi!! Er 78-modell og skal ned mellom 15 og 20kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 jeg håper at jeg en dag skal klare å gå ned 60-65kg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg skal ned 30 kg, for å nå sluttmålet mitt. Startet opp i begynnelsen av desember ved hjelp av vektklubben.no. Har til nå gått ned nesten 4 kg og har som første delmål å gå ned 10 kg innen utgangen av februar. Tar det sakte og håper at det gjør at både motivasjonen holder seg oppe og at kiloene holder seg borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg har slanket meg 15 kilo siden mai 2006, men vil slanke meg minst 20 kilo til. Jeg veier nå 95 kilo, men veide 125 kilo i januar 2005. Det har blitt en lenger prosess en det jeg ønsket, p.g.a et komlisert beinbrudd, der jeg gikk opp de 15 kiloene som jeg endelig har greid å få av meg igjen. Nå er målet mitt å gå ned 20-25 kilo til frem til sept/okt 2007, da er forhåpentligvis vekta kommet net til 75-70 kg. Jeg er 165 høy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.