Gå til innhold

Sovetabletter så jeg kommer meg på rett kjøl?

Anbefalte innlegg

Gjest en som sover dårlig

Hei!

Jeg får ikke sove! Jeg er deprimert og det hele har forskøvet seg så jeg må sove når jeg klarer, i tide og utide. Jeg har aldri forsøkt sovetabletter. Har egentlig lite lyst til å ta tabletter, men nå tror jeg at jeg trenger litt hjelp. Kan jeg be legen min om slik hjelp noen dager, så jeg får riktig døgnrytme? Er det ekstreme bivirkninger på sånt?

Takknemlig for svar.

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

jeg blir ikke avhengig eller noe sånt av det?

Nei, men om du fortsetter lenge nok, kan du bli kvitt depresjonen også :-)

Men obs! Matlysten kan øke, så vær oppmerksom på sunt kosthold og mosjon. Det hjelper også mot deprsjon og søvnløshet.

Gjest en som sover dårlig

Nei, men om du fortsetter lenge nok, kan du bli kvitt depresjonen også :-)

Men obs! Matlysten kan øke, så vær oppmerksom på sunt kosthold og mosjon. Det hjelper også mot deprsjon og søvnløshet.

Det høres bra ut. Takk skal du ha og godt nytt år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...