Gå til innhold

Se på PaulMcKenna på TVNorge første nyttårsdag

Gjest eks trulte

Anbefalte innlegg

Gjest eks trulte

Han har et utrolig bra vektreduksjonskonsept. Jeg har deltatt på kurs hos ham i London og det var suverent! Alt han sier om håpløse dietter stemmer, og hans filosofi og "pakke" mht det å spise fungerer veldig bra. Vi som er overvektige må lære å spise slik som de som er naturlig slanke! Å få dette inn med hypnose i tillegg gjør susen, men det virker uten hypnose også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eks trulte

Hvor mye kostet et slikt kurs? Kan du fortelle litt mer om det også så ville det vært fint.

Det kostet ca kr 3000, og var verd hver krone. I tillegg fly (British Airways eller Norwegean er billigst, ca kr 1000 t/r) og en natt på rimelig bosted, kr 600).

Paul McKenna var fantastisk og holdt forsamlingen "i ånde" i 9 timer, kun med lunsjpause midt i. Det var en utrolig stor forsamling, men alle følte at han hadde kontakt med hver og en. Han var ekstremt karismatisk og hadde en utstrålig som var helt vanvittig.

Han snakker jo et relativt enkelt engelsk, så det er ikke noe vanskelig å følge med i det han sier. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eks trulte

Sukk, send ham til meg da!!!

Skulle gjerne hatt ham selv, jeg :) han var veldig sjarmerende!

Metoden hans fungerer, i alle fall, dersom en følger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt ham selv, jeg :) han var veldig sjarmerende!

Metoden hans fungerer, i alle fall, dersom en følger den.

Fikk ikke sett programmet. Går det i reprise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eks trulte

Fikk ikke sett programmet. Går det i reprise?

Vet ikke, men det kommer 3 til, så følg med på TV NOrge neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eks trulte

Det var jo ikke hypnose.. Trodde det var sånn skikkelig hypnose!Var jo bare annerledes tankegang.

Han bruker noe hypnose også (kommer nok i senere episode), men mest nlp (neurolinguistisk programmering). Dette er den ALLER mest effektive måten å forandre seg på, i flg McKenna selv.

Men "cluet" med hans metode er at det er en helhetlig tenkning, som hvis du følger den, er NØDT til å gi resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alt er tiltak

Han bruker noe hypnose også (kommer nok i senere episode), men mest nlp (neurolinguistisk programmering). Dette er den ALLER mest effektive måten å forandre seg på, i flg McKenna selv.

Men "cluet" med hans metode er at det er en helhetlig tenkning, som hvis du følger den, er NØDT til å gi resultater.

Jeg syns det høres sååå vanskelig ut.. For jeg har problemer med å legge om tankegangen min. Mat er som en magnet. Tenker og fokuserer så enormt mye på det.. Helt forferdelig. Hadde jeg spist mindre så vet jeg at jeg hadde gått ned i vekt bare ved det.. uten HARD trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eks trulte

Jeg syns det høres sååå vanskelig ut.. For jeg har problemer med å legge om tankegangen min. Mat er som en magnet. Tenker og fokuserer så enormt mye på det.. Helt forferdelig. Hadde jeg spist mindre så vet jeg at jeg hadde gått ned i vekt bare ved det.. uten HARD trening.

Ja, men det McKenna kan lære deg er jo nettopp å få bort fokuset på mat, ved at du "kan" spise når du er sulten og hva du vil. Det er ikke noe som heter "nei"-mat. Hvis du følger instruksjonene om å spise l a n g s o m t og tygge maten 20 ganger, nyte smak og struktur, så kommer du langt. Hvis du følger hans videre råd mht å bruke speilet, bygge opp selvfølelsen og jobber med å "se" deg selv med ny figur, er dette slett ikke så vanskelig som det høres ut for, men du må øve deg litt hver dag. Det får fokuset bort fra mat! I neste program kommer han til å si litt om "cravings" altså situasjoner da du blir "fysen"/får ekstremt lyst på noe, og han kommer også til å gi råd mht det å oversåpise f.eks. som trøst, pga ensomhet osv.

Prøv i 4 uker og se at det virker! Om du har en hypnoterapeut i nærheten kan du jo ta en hypnose i tillegg, så forsterker du det hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alt er tiltak

Ja, men det McKenna kan lære deg er jo nettopp å få bort fokuset på mat, ved at du "kan" spise når du er sulten og hva du vil. Det er ikke noe som heter "nei"-mat. Hvis du følger instruksjonene om å spise l a n g s o m t og tygge maten 20 ganger, nyte smak og struktur, så kommer du langt. Hvis du følger hans videre råd mht å bruke speilet, bygge opp selvfølelsen og jobber med å "se" deg selv med ny figur, er dette slett ikke så vanskelig som det høres ut for, men du må øve deg litt hver dag. Det får fokuset bort fra mat! I neste program kommer han til å si litt om "cravings" altså situasjoner da du blir "fysen"/får ekstremt lyst på noe, og han kommer også til å gi råd mht det å oversåpise f.eks. som trøst, pga ensomhet osv.

Prøv i 4 uker og se at det virker! Om du har en hypnoterapeut i nærheten kan du jo ta en hypnose i tillegg, så forsterker du det hele!

Ja det blir spennende. Spennende program!Kjempe bra! men jeg har vel egentlig mest lyst på godterier. Og det er jo IKKE bra..Men det kommer vel i neste program.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kakki1365380609

Synes egentlig ikke det var noe spesielt nytt han kom med jeg. Alt det der har vi jo hørt andre steder fra før. Men påminnelser er jo selvfølgelig bare bra, og en strukturert gjennomgang som det er jo flott :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...