jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Har ikke slanket meg i jula, og har gått opp 2,5 kg siden juleaften. Sukk. Så nå er det vel bare å sette i gang igjen. Men det er kanskje lurt å spise opp digget først? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, tenker det samme, spise opp all den gode maten her før jeg begynner. Men kanskje den største styrken hadde vært om man hadde klart å hive all maten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kast det! Trenger ikke å bruke kroppen som søppelkasse, vet du. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor spise det, da? Tenk så mye bedre om du kan kvitte deg med det på annen måte :-). (P.S. 1: Blander meg inn i en tråd jeg ikke har noe med. P.s. 2: Synes du er kjempeflink med slankingen!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hiv det :-) .. og lykke til framover!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg så meg i speilet i går kveld og prøvde å trøste meg selv med at jeg ikke kunne se at jeg hadde lagt på meg i jula i alle fall... Gikk på vekta i morrest med bange anelser alikevel, men den viste bare 0,5 kg opp! Og det til tross for at jeg i store deler har holdt horisontalen med en bok og en skål sjokolade innen rekkevidde... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har kost meg i jula jeg også. Men faktisk ikke gått opp. Forsettene er å skaffe meg lydbok på noen pensumbøker (kjeeeeedelige romaner) og gå tur. Et par dager i uka. Alt hjelper... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokolademusa Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kast ALT rester av digg, og feit julemat. Det er det eneste som hjelper, det nytter ikke å utsette ting, det tar bare endra lenger tid å komme i en lavere vektklasse. lykke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 IKKE spis opp digget først.KAST DET! Jo mer du legger på deg nå, jo vanskeligere blir det for deg å motivere deg. Du blir bare deppa av det og faren for at du gir opp blir større. Kan trøste deg med at jeg også har gått opp i jula.4 kilo faktisk i løpet av Desember måned. Det er mange som gjør det. Men det er nå du ikke skal gi opp. Tenk postivt. Dette er ingen krise. Om litt er du der du var før jul og du skal videre nedover etter det,ikke opp igjen. Lykke til jubalong! Dette klarer du:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når jula er over pleier jeg å ta en kasterunde. Alt av kaker og juleknask går i søpla, bortsett fra f.eks konfekt som ikke er åpnet på da. Det kan man alltids gi bort eller noe. Det hører med i det å rydde bort jula, og her i huset pleier vi å rydde vekk jula 1. eller 2, nyttårsdag. (Dvs at jeg må sette i gang i dag.) Jeg har bare gått opp 300g i jula, er litt overrasket. Men jeg føler meg dvask og utrent så nå skal jeg begynne å trene igjen. I dag smakte det godt med havregrøt til frokost, deilig med hverdager igjen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slank og sprek Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor ta helt av i julen når du er i gang med slanking? Er vel bedre å ha som målsetting å_holde_vekten gjennom julen. Fryktelig unødvendig, gitt. Og hvorfor spise opp resten? Er du søppelbøtte, eller? Det er ikke rart du har blitt gedigen når du tenker slik..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, tenker det samme, spise opp all den gode maten her før jeg begynner. Men kanskje den største styrken hadde vært om man hadde klart å hive all maten? Det har du så rett i. Men vi har igjen masse kjøtt etter 2 lammelår som jeg bare ikke makter å kaste. Skal lage ei gryte av dem. Kaker og godteri er det heldigvis ikke så mye igjen av - bare litt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor spise det, da? Tenk så mye bedre om du kan kvitte deg med det på annen måte :-). (P.S. 1: Blander meg inn i en tråd jeg ikke har noe med. P.s. 2: Synes du er kjempeflink med slankingen!) Du har så rett. Men går det virkelig an å kaste kjøttrester etter 2 lammelår? Jeg får ikke til det altså Takk for at du synes jeg har vært flink. Det varmer. Og det er da vel greit å blande seg inn av og til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg så meg i speilet i går kveld og prøvde å trøste meg selv med at jeg ikke kunne se at jeg hadde lagt på meg i jula i alle fall... Gikk på vekta i morrest med bange anelser alikevel, men den viste bare 0,5 kg opp! Og det til tross for at jeg i store deler har holdt horisontalen med en bok og en skål sjokolade innen rekkevidde... Da har du sikkert beveget deg mer enn du tror 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 IKKE spis opp digget først.KAST DET! Jo mer du legger på deg nå, jo vanskeligere blir det for deg å motivere deg. Du blir bare deppa av det og faren for at du gir opp blir større. Kan trøste deg med at jeg også har gått opp i jula.4 kilo faktisk i løpet av Desember måned. Det er mange som gjør det. Men det er nå du ikke skal gi opp. Tenk postivt. Dette er ingen krise. Om litt er du der du var før jul og du skal videre nedover etter det,ikke opp igjen. Lykke til jubalong! Dette klarer du:) Takk for oppmuntringen. Jeg føler meg faktisk veldig motivert for å fortsette, så dette skal gå bra - jeg vet det gjør det!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Når jula er over pleier jeg å ta en kasterunde. Alt av kaker og juleknask går i søpla, bortsett fra f.eks konfekt som ikke er åpnet på da. Det kan man alltids gi bort eller noe. Det hører med i det å rydde bort jula, og her i huset pleier vi å rydde vekk jula 1. eller 2, nyttårsdag. (Dvs at jeg må sette i gang i dag.) Jeg har bare gått opp 300g i jula, er litt overrasket. Men jeg føler meg dvask og utrent så nå skal jeg begynne å trene igjen. I dag smakte det godt med havregrøt til frokost, deilig med hverdager igjen ) Det var en god ide. Alt usunt går ut sammen med julepynten. Det blir til helga. Takk for tipset!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du har så rett. Men går det virkelig an å kaste kjøttrester etter 2 lammelår? Jeg får ikke til det altså Takk for at du synes jeg har vært flink. Det varmer. Og det er da vel greit å blande seg inn av og til Lammekjøtt er jo godt, men det kvalifiserer ikke til kasting fordi det muligens ikke er slankemat. Spis det med god samvittighet og masse grønnsaker. Jeg skal ikke veie meg på en måned. har jeg funnet ut. Og i løpet av den måneden, regner jeg med at desembertillegget er borte... Hvis ikke man skal hygge seg i julen,- når da liksom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor ta helt av i julen når du er i gang med slanking? Er vel bedre å ha som målsetting å_holde_vekten gjennom julen. Fryktelig unødvendig, gitt. Og hvorfor spise opp resten? Er du søppelbøtte, eller? Det er ikke rart du har blitt gedigen når du tenker slik..... Så koselig med et slikt positivt og oppmuntrende svar da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minamai Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det har du så rett i. Men vi har igjen masse kjøtt etter 2 lammelår som jeg bare ikke makter å kaste. Skal lage ei gryte av dem. Kaker og godteri er det heldigvis ikke så mye igjen av - bare litt... Lammekjøttet kan du vel skjære i småbiter og ha i fryseren og ta det opp og lage en gryte om noen uker... Da har du slått to fluer i en smekk: En god søndagsmiddag i februar og du har ikke kasta god mat i søpla. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Lammekjøtt er jo godt, men det kvalifiserer ikke til kasting fordi det muligens ikke er slankemat. Spis det med god samvittighet og masse grønnsaker. Jeg skal ikke veie meg på en måned. har jeg funnet ut. Og i løpet av den måneden, regner jeg med at desembertillegget er borte... Hvis ikke man skal hygge seg i julen,- når da liksom? Jeg følte også at jeg trengte en liten pause fra en ganske så streng diett. Jeg skal i gang igjen, motivasjonen er absolutt tilstede. Det var jo ikke så morsomt å gå opp igjen 2,5 kg, men sånn ble det bare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.