Katt-ja Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg følte også at jeg trengte en liten pause fra en ganske så streng diett. Jeg skal i gang igjen, motivasjonen er absolutt tilstede. Det var jo ikke så morsomt å gå opp igjen 2,5 kg, men sånn ble det bare. 2,5 kilo er ikke så mye,da... Det går sikkert ganske fort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest For mange kilo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Følger du et spesielt slankeprogram, meny eller hva gjør du. Har også lyst å slanke meg, men vet ikke hvor jeg skal starte...... Tar gjerne i mot tips, for du høres flink ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har også falt utpå i jula -stappet i meg kransekake, mandariner, dadler og hjemmelaget marsipan... Men jeg har klart å gå en tur hver dag, så resultet var ikke så utrolig avskrekkende. Gått opp 600 g... Men det som er et større problem er at jeg når har trigget sukkeravhengigheten min, og har driiitlyst på søtt. Og jeg har ikke klart å kaste den halve kransekaken som jeg fikk med meg hjem fra juleferie.... Argh! Kanskje jeg skal fryse den, da er den ikke så lett tilgjengelig for en svak sjel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Lammekjøttet kan du vel skjære i småbiter og ha i fryseren og ta det opp og lage en gryte om noen uker... Da har du slått to fluer i en smekk: En god søndagsmiddag i februar og du har ikke kasta god mat i søpla. Det var en god idé 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor ta helt av i julen når du er i gang med slanking? Er vel bedre å ha som målsetting å_holde_vekten gjennom julen. Fryktelig unødvendig, gitt. Og hvorfor spise opp resten? Er du søppelbøtte, eller? Det er ikke rart du har blitt gedigen når du tenker slik..... Å slenge dritt til andre uten å tørre å undertegne med sitt eget nick er utrolig patetisk. Men du er vel det samme lille sjarmtrollet som måtte slenge med leppa til jubalong i en annen tråd tidligere i dag, tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Takk for oppmuntringen. Jeg føler meg faktisk veldig motivert for å fortsette, så dette skal gå bra - jeg vet det gjør det!!! Kom igjen og la litt motivasjon dryppe over på meg også, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 2,5 kilo er ikke så mye,da... Det går sikkert ganske fort! Jeg satser på det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Følger du et spesielt slankeprogram, meny eller hva gjør du. Har også lyst å slanke meg, men vet ikke hvor jeg skal starte...... Tar gjerne i mot tips, for du høres flink ut. JEg har vært på Dr. Lindbergs klinikk i Oslo, og går på Eurodiet. Du kan lese om den på www.eurodiet.no Funker veldig bra når man har mange kilo som skal bort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har også falt utpå i jula -stappet i meg kransekake, mandariner, dadler og hjemmelaget marsipan... Men jeg har klart å gå en tur hver dag, så resultet var ikke så utrolig avskrekkende. Gått opp 600 g... Men det som er et større problem er at jeg når har trigget sukkeravhengigheten min, og har driiitlyst på søtt. Og jeg har ikke klart å kaste den halve kransekaken som jeg fikk med meg hjem fra juleferie.... Argh! Kanskje jeg skal fryse den, da er den ikke så lett tilgjengelig for en svak sjel. Så flink du har vært som har gått hver dag. Jeg har tenkt tanken, men så har jeg noen føtter som er lite samarbeidvillige for tiden. Går jeg enliten tur, så klarer jeg knapt å gå resten av dagen. Sukk... *synes synd på meg selv* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Kom igjen og la litt motivasjon dryppe over på meg også, da! He, he - tenk på hvor godt det er når du har gått ned 1 kilo, og så 2 kilo osv!!! Tenk hvor herlig det blir når du har nådd målet!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Takk for oppmuntringen. Jeg føler meg faktisk veldig motivert for å fortsette, så dette skal gå bra - jeg vet det gjør det!!! Så bra! Dette går din vei:) Har startet jeg også nå med et nytt og bedre liv:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 He, he - tenk på hvor godt det er når du har gått ned 1 kilo, og så 2 kilo osv!!! Tenk hvor herlig det blir når du har nådd målet!!! *gumler overtidsburger* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest For mange kilo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 JEg har vært på Dr. Lindbergs klinikk i Oslo, og går på Eurodiet. Du kan lese om den på www.eurodiet.no Funker veldig bra når man har mange kilo som skal bort. Takk, det skal jeg lese med lupe. Lykke til med deg i det nye året!;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Så bra! Dette går din vei:) Har startet jeg også nå med et nytt og bedre liv:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Takk, det skal jeg lese med lupe. Lykke til med deg i det nye året!;-) Takk, og i lige måde! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 *gumler overtidsburger* Det er så dumt at hverdagen gjør det så vanskelig å være "flink". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vektnedgang gir opptur Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Digget skal selvfølgelig kastes, og du må nok starte saneringen i morgen hvis du ikke skal klare å spise på deg en kg til før helgen:-) Jeg har hatt stabil vekt i ca to år nå etter å gått ned ca 45 kg. Kanskje den viktigste erkjennelsen - og det som gjør meg optimistisk med tanke på fremtiden - er at jeg ikke lenger forbinder spising med "økt lykke/velvære". Har ikke spist snop i jula, det har ikke opptatt meg. Bakte en del og ga bort i julegaver til travle familier, men forøvrig har jeg ikke sett noe til julegodterier. Ganske kul følelse å ikke lengte etter fet og søt mat. Men har hivd innpå noen kg klementiner, og synes det er utrolig godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg satser på det Julemat inneholder dessuten mye salt, så antakelig er mye vann bundet i kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Du har så rett. Men går det virkelig an å kaste kjøttrester etter 2 lammelår? Jeg får ikke til det altså Takk for at du synes jeg har vært flink. Det varmer. Og det er da vel greit å blande seg inn av og til Lammekjøtt er jo sunt da, fint som middagsmat for hele familien og ikke nødvendig å kaste. Trodde mer du siktet til fete pålegg, snacks, kaker, godterier og sånt, slikt trenger man jo ikke spise opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det har du så rett i. Men vi har igjen masse kjøtt etter 2 lammelår som jeg bare ikke makter å kaste. Skal lage ei gryte av dem. Kaker og godteri er det heldigvis ikke så mye igjen av - bare litt... kjøtt er jo greit...dessverre er jeg alt for glad i marsipan, og nå er den jo på tilbud... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.