Sofline Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 I stedet for å spise opp digget, inviterer du på restegilde, og serverer alt godt som er igjen fra jula. Så slipper du spise opp alt selv. Da moren min var liten, inviterte bestemoren min nabobarna til å se på at juletreet brant i peisen mens de spiste resten av julegodtene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 I stedet for å spise opp digget, inviterer du på restegilde, og serverer alt godt som er igjen fra jula. Så slipper du spise opp alt selv. Da moren min var liten, inviterte bestemoren min nabobarna til å se på at juletreet brant i peisen mens de spiste resten av julegodtene. Det var en koselig tradisjon. Vi orker ikke styret med å kutte opp juletreet, så vi får det hentet... Og digget har jeg kastet nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.