Gjest En som skal ned myye! Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Så har jeg meldt meg inn på Vektklubb.no og skal ned!! Fikk god hjelp i høst, på "vektklubben" men tok en pause i desember, men nå er det altså ingen bønn, og det er ikke et nyttårsforsett! Men jeg vil også gjerne få hjelp og støtte av dere, og kan jeg være til noens hjelp så bidrar jeg gjerne :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeg oxo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg skal også ned myyye, og har operasjon i vente et stykke fram. Før den tid MÅ jeg gå ned minst 10 kg. Når jeg var yngre klarte jeg glatt å gå ned 20-30 kg, og gjorde det gang på gang...... Nå er jeg i 50-åra, og det er bare så mye vanskeligere. Jeg er sulten hele tiden, bare 2 timer etter middag har jeg lyst til å snoke i kjøleskapet! Hva i huleste skal jeg gjøre for ikke å være sulten hele tiden????? Jeg spiser rå gulrøtter og frukt så magen er så oppblåst som en ballong. Trenger støtte, ja takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.