Gjest anonym på det Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg håper jeg klarer å være flinkere når det gjelder kost og trim i år. Nå er det slik at jeg ikke kan trene ordentlig, så da må det bli å gå turer og svømme. Bør jeg kjøpe en vekt eller er det best å være uten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg ville vel egentlig ha droppa vekta og heller brukt ei trang bukse e.l. som mål på om du har minket i størrelse. Muskler veier litt, så dersom du trener og får større muskler, så er det ikke sikkert vekta går så mye ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ville vel egentlig ha droppa vekta og heller brukt ei trang bukse e.l. som mål på om du har minket i størrelse. Muskler veier litt, så dersom du trener og får større muskler, så er det ikke sikkert vekta går så mye ned. Jeg håper jeg får ned vekta. Det virker litt umulig nå..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg håper jeg får ned vekta. Det virker litt umulig nå..... Neida, ikke umulig - men du må være sta og bestemt!!! *streng* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.