Gjest Alt er tiltak Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Er det mulig? bare spise mindre og litt aktivitet?Ser jo folk som går ned i vekt bare av at de spiser lite.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er klart det er mulig. Kostholdet betyr ekstremt mye. Men det er ikke snakk om å spise "lite", men riktig. Lite er ofte veldig feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg må klare det uten hard trening, for trening gir meg migrene. Du får prøve å spise sunt og regelmessig, og ellers gå turer noen ganger i uken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg må klare det uten hard trening, for trening gir meg migrene. Du får prøve å spise sunt og regelmessig, og ellers gå turer noen ganger i uken. Jeg er ikke sånn kjempe glad å trene men å gå ut syns jeg er bedre. Gruer meg HELE tiden til å gå opp på treningsapparatet i stua. Det er så kjedelig og gir meg lite..selvom jeg ser på tv imens.. Er veldig lei kan du si! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Det er klart det er mulig. Kostholdet betyr ekstremt mye. Men det er ikke snakk om å spise "lite", men riktig. Lite er ofte veldig feil. Ja jeg tenkte ikke på sånn "lite" men mindre. altså ikke spise seg veldig mett men akkurat sånn at man ikke føler seg sulten lenger. Jeg er dårlig på kostholdet og er veldig glad i mat.. Så det er vanskelig men jeg prøver så godt jeg kan. Har et treningsapparat hjemme men har blitt så utrolig lei det.. Gruer meg til det hele tiden. Og trening må nesten vere litt gøy for at man klarer å ikke grue seg. For jeg GRUER meg skikkelig hver gang til det apparatet. Det er absolutt ikke noe gøy=( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Min erfaring er at maten er viktigere enn treningen... Spis lite, men ofte. Spis så ofte at du ikke blir sulten. jeg kan anbefale deg verdens beste salat som du blir god og mett av!! Bland biter av paprika, issalat, røde avsilte bønner, tunfisk i vann (sil av vannet), litt nøtter og pepper. Nyyyydelig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Min erfaring er at maten er viktigere enn treningen... Spis lite, men ofte. Spis så ofte at du ikke blir sulten. jeg kan anbefale deg verdens beste salat som du blir god og mett av!! Bland biter av paprika, issalat, røde avsilte bønner, tunfisk i vann (sil av vannet), litt nøtter og pepper. Nyyyydelig:-) Takk=)Ja for hvis man spiser riktig så kan man jo IKKE legge på seg bare fordi man ikke trener når man ikke har noe å legge på seg av.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg er ikke sånn kjempe glad å trene men å gå ut syns jeg er bedre. Gruer meg HELE tiden til å gå opp på treningsapparatet i stua. Det er så kjedelig og gir meg lite..selvom jeg ser på tv imens.. Er veldig lei kan du si! det er mye trening i å gå tur :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alt er tiltak Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 det er mye trening i å gå tur :-) Ja er sant det=)Og av og til litt mer motiverende enn å stå på et apparat inne.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Takk=)Ja for hvis man spiser riktig så kan man jo IKKE legge på seg bare fordi man ikke trener når man ikke har noe å legge på seg av.. Sant nok, men man bør jo alltid sørge for å være mye i bevegelse da. Om man ikke liker å trene, kan man passe på å ta trappa istedetfor heisa, vaske huset på en effektiv måte, gå til jobben (der det er mulig), gå til postkassa (ikke alltid man gjør det når man bor på landet ;-)). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sant nok, men man bør jo alltid sørge for å være mye i bevegelse da. Om man ikke liker å trene, kan man passe på å ta trappa istedetfor heisa, vaske huset på en effektiv måte, gå til jobben (der det er mulig), gå til postkassa (ikke alltid man gjør det når man bor på landet ;-)). jepp=)skjønner hva du mener:)Jeg har ikke bil,så må alltid gå når samboer er på jobb osv.. =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Alle positive endringer du gjør vil selvsagt ha innvirkning, men det vil da ta lang tid før du ser store utslag. Det positive med småendringer er at de er enkle å holde, og at det da blir en livsstilsendring. Legg om kostholdet litt (kutte ut mye av det søte/fete) + gå noen turer hver uke. Du vet - alle monner drar:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osiris Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg er ikke sånn kjempe glad å trene men å gå ut syns jeg er bedre. Gruer meg HELE tiden til å gå opp på treningsapparatet i stua. Det er så kjedelig og gir meg lite..selvom jeg ser på tv imens.. Er veldig lei kan du si! Lydbok på øret gjør det meste mer interessant! Bare prøv,da blir både ergometersykkerog tredemølle ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Selvsagt er det mulig. Om du inntar færre kalorier enn du forbruker i løpet av en dag, vil du nødvendigvis gå ned i vekt. Når du beveger deg mer bruker du mer energi, og går naturlig nok ned mer i vekt enn om du holder deg helt i ro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er mlig. Og det alle må være klar over er at den største utfordringen er å holde den nye vekta nede. Dette betyr at hvis man legger seg i hardtrening må man fortsette med det. Man må rett og slett endre livsstil. Derfor er det viktig at man gjør de justeringene man er villig til å gjøre permanent. Med andre ord: Ikke legge lista høyere enn man kan hoppe over. Bak de aller, aller fleste tilfellene av overvekt ligger det en eller flere historier med mislykket slanking. Vellykket i første omgang, men så har de lagt på seg igjen mere enn de har mistet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.