Gjest Violsa Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg ehm har begynt å slanke meg.Og jeg spiser rimelig ofte. Likevel kjenner jeg litt sug etter noe. Jeg er litt sulten hele tida kanskje. Sånn at jeg fint kunne spist en brødsksive eller noe sånt.Men ikke noe sånn ubehagelig sterk sultfølelse.Jeg har vel kanskje hatt en tendens til å spise meg stappmett sånn at jeg nesten blir kvalm tidligere ..Så er litt uvant det her med små måltider og sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kanskje du slipper det hvis du spiser mer proteiner til måltidet og mindre karbohydrater? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keinstein Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kroppen ber om mer mat. Ganske enkelt. Det tar 20 min før du begynner å få metthetsfølelse etter å ha spist, så det gjelder å drøye måltidet i tid når du først har begynt å spise. Spiser du lynfort og mye, så rekker du å få i deg ganske mye på de 20 min før metthetsfølelsen kommer. Da kommer den på toppen av "stappa-følelsen", og du blir nærmest slått ut :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg kan vel nesten alltid spise en brødskive. Også rett etter et måltid. Det betyr IKKE at jeg er ordentlig sulten. Husk også at i ca 75% av gangene hvor du føler sult, så er du egentlig tørst. Så ta et glass vann hver gang du er sulten, og la det gå litt tid til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.