Gjest En som skal ned myye! Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Må bare skrive noen linjer, året er ikke gammelt, men jeg har kommet så godt i gang med prosjekt "halvering" Har fått to laange gode gå-turer og spist riktig og nok. Måtte snike meg på vekta i dag morges, skal egentlig ikke veie meg før til mandag, men det var - 1.5 Vet jo at jeg ikke skal veie meg for ofte, og vet at de første kiloene er mye vann, men ned er ned!! Jeg henger meg nok på tråden "uten en tråd" i morgen - om det er plass til flere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Så flott!!! Og så flink du er! Selv om det er mest vann i begynnelsen, så er det nå 1,5 kg uansett! Stå på, dette går kjempebra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er plass til alle som vil! ) Bra start du har hatt da! Stå på så blir det så bra så! *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.