Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 En kollega vet at jeg er veldig glad i søtsaker og hun pleier å kjøpe med seg div når hun er hjemme i Holland. Nå står det en pose karamellkjeks på spiserommet her... Prøver å late som om jeg ikke vet at den er der, men jeg har alt spist to. *Sukk* Hvordan skal jeg få lurt sjefen til å spise dem opp istedetfor meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Oi oi, sånt er vanskelig! Kanskje du kan hive den i søpla og si at du har spist dem alle sammen? På jobben min har det vært altfor mye søtsaker i det siste. Heldigvis var det bare de vonde konfektbitene igjen da jeg kom på jobb i dag ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Oi oi, sånt er vanskelig! Kanskje du kan hive den i søpla og si at du har spist dem alle sammen? På jobben min har det vært altfor mye søtsaker i det siste. Heldigvis var det bare de vonde konfektbitene igjen da jeg kom på jobb i dag ) Hun kommer ikke til å tro meg om jeg hevder jeg har spist alle for så uhøflig er jeg nemlig ikke! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Gjett om pepperkakegutta på juletreet roper på meg for tida, da! Må få rasket ned så fort som bare det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.