Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Her inne er det vel lov til å skryte litt av seg selv når man synes man har vært flink? Vel - jeg jobbet fra 12-19:15 i dag, kom hjem ca. 20:15, hoppet rett i treningstøyet og syklet en mil på 25 min! Det er 4 min raskere enn for to dager siden. ) Jeg er flink! Håper dette holder seg en stund fremover, men jeg kjenner meg selv ganske godt så... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Flink du! Jeg jobba fra 8.30 til 19.30, dro og handla litt og rett hjem til tv'n og soffa'n. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjempeflott!! Selv stod jeg opp 7.00, sovnet 17.00 og våknet 17.45 av en unge som hoppet på magen min. Sånn bortsett fra det så har jeg ikke peiling på hva vi har brukt dagen på. Var det ordentlig sykkeltur eller hjemme i stua? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Flink du! Jeg jobba fra 8.30 til 19.30, dro og handla litt og rett hjem til tv'n og soffa'n. Si meg - har katteskinnet begynt å ta opp poteter nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Si meg - har katteskinnet begynt å ta opp poteter nå? Tro'kke det. Det er vel heller en annen sedvanlig liten moroklump. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jo, du er flink!!! Vi har også tatt i bruk ergometersykkelen - to år etter at vi kjøpte den! En blir utrolig svett!!!???!!! Det renner og drypper, så jeg knapt kan se..... Jeg har ti minutter oppvarming med rolig sykling på trinn 2, deretter 1 eller 2 omganger med et program. Blir vel 8-13 km, avhengig av om jeg kjører det 1 eller 2 ganger. Utrolig deilig følelse etterpå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, janteloven gjelder ikke her. Godt gjort. Om du har problemer med at du gir opp etter en stund bør du skaffe deg treningsdagbok. Sett opp et mål som er relativt engelt å holde. F.eks. sykling 10 minutter om dagen i snitt (opptelling hver søndag, så om du har skulken fram til det må du ta 70 minutter på søndag) + f.eks. 8000 skritt om dagen. Om jeg skriver opp så er jeg mye flinkere å holde målet mitt. I tilegg blir jeg superstolt når jeg gjør mer enn målet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, janteloven gjelder ikke her. Godt gjort. Om du har problemer med at du gir opp etter en stund bør du skaffe deg treningsdagbok. Sett opp et mål som er relativt engelt å holde. F.eks. sykling 10 minutter om dagen i snitt (opptelling hver søndag, så om du har skulken fram til det må du ta 70 minutter på søndag) + f.eks. 8000 skritt om dagen. Om jeg skriver opp så er jeg mye flinkere å holde målet mitt. I tilegg blir jeg superstolt når jeg gjør mer enn målet:-) Det var lurt, det med å skrive opp når en har syklet :-) Skal sette opp ei liste på veggen som jeg kan glo på mens jeg sykler! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kjempesprek!! Er det sånn treningssykkel hjemme/inne, eller? Jeg var på årets første joggetur på onsdag - og klarte ny rek. der med sammenhengende jogging på 18 min. Totalt ble det 30 min jogging, og rask gange i 15-20 minutter. *kjempefornøyd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Kjempesprek!! Er det sånn treningssykkel hjemme/inne, eller? Jeg var på årets første joggetur på onsdag - og klarte ny rek. der med sammenhengende jogging på 18 min. Totalt ble det 30 min jogging, og rask gange i 15-20 minutter. *kjempefornøyd* Trimsykkel på stua ja, foran tv'n med "Hundehjelpen" på TVNorge så gikk det som en lek! ) Jogging tør jeg ikke prøve meg på med mine dårlige knær, det er bare asfalt rundt her jeg bor også - og glatt nå om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Kjempeflott!! Selv stod jeg opp 7.00, sovnet 17.00 og våknet 17.45 av en unge som hoppet på magen min. Sånn bortsett fra det så har jeg ikke peiling på hva vi har brukt dagen på. Var det ordentlig sykkeltur eller hjemme i stua? Hjemme i stua ja. Været i Trondheim er ikke til å sykle ute i, kun for meget spesielt interesserte. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Trimsykkel på stua ja, foran tv'n med "Hundehjelpen" på TVNorge så gikk det som en lek! ) Jogging tør jeg ikke prøve meg på med mine dårlige knær, det er bare asfalt rundt her jeg bor også - og glatt nå om dagen. Du har vel ikke forslag til kjøp av slik trimsykkel? Har ikke peiling.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Trimsykkel på stua ja, foran tv'n med "Hundehjelpen" på TVNorge så gikk det som en lek! ) Jogging tør jeg ikke prøve meg på med mine dårlige knær, det er bare asfalt rundt her jeg bor også - og glatt nå om dagen. Jepp, det er glatt! Jogget i regnvær, jeg da - etter at det hadde snødd først ;-) MEN: uansett så er det faktisk alltid godt når man kommer seg ut og i gang! ....sier hun som er så støl at hun knapt kan kreke seg avgårde i dag ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Visst er du flink:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kjempebra Lillemus!!! Selvsagt har du lov til å skryte, det skulle bare mangle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det var lurt, det med å skrive opp når en har syklet :-) Skal sette opp ei liste på veggen som jeg kan glo på mens jeg sykler! Det motiverer i hvertfall meg, og så er det ikke så enkelt å finne unnskyldninger. Og så blir man jo kjempefornøyd om man klarer mer enn målet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.