Gå til innhold

Slanking ved hjelp av Ingers rugbrød.

Gjest LOTUS78

Anbefalte innlegg

Gjest LOTUS78

Jeg har siden begynnelsen av november gått ned 7-8 kilo ved hjelp av Ingers rugbrød. Jeg veier 95kilo, så jeg har mange kilo igjen til målet mitt som er 75 kilo i første omgang. Jeg har kost meg i jula, men brødet har hjelpt meg å holde systemet i gang, slik at jeg gikk ned i jula.

Jeg spiser 5-6 skiver med magert pålegg om dagen + middag. Regner med at etterhvert som jeg går ned, må jeg gå ned til 4-5 brødskiver om dagen.

Oppskriften på Ingers rugbrød.

1,3kg fin sammalt hvete,

200gr.fin sammalt rug,

200gr.helkorn hvete,

2 poser tørrgjær,

2 strøkne ts.salt,

9dl.kruskakli,

1.9 liter vann,

1dl.linfrø,

1dl.solsikkefrø,

1dl.havregryn.

Bland alt det tørre og hell det litt etter litt i vannet, mens kjøkkenmaskina går på lav hastighet. Deigen må eltes i kjøkkenmaskin. Deigen blir veldig løs og klissete, så den skal ikke eltes på kjøkkendisken. Hev deigen i 1 time, slå ut lufta og hev 30 min til. Fordel deigen i brødformer.(2liter=2brød, 1,5l=3 brød).Spray brødformene med formfett ellers sitter brødet fast i formen. Brødet skal ikke etterheves. Stekes på 220grader i 1time eller i varmluftovn 200grader like lenge. Brødet er kompakt og litt klissete, men godt hvis man liker veldig grovt brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...