Deanna Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg har enkelte matvarer som jeg elsker. Potetgull og is spessielt. Og i helgene skulle jeg jo kunne unne meg det. Men jeg har ikke turt å kjøpt det.Jeg kan spise STORE mengder av det. redd det skal ødelegge hele livstilsendringen min. Jeg vil jo ikke bli noen fanatiker som ikke kan kose meg eller blodseriøs.Og det er jeg ikke. Men jeg har vært avhengig av potetgull , såpass at jeg har spist det hver dag i perioder. Og jeg føler det er litt som dop for meg. Hva mener dere ? bør man holde seg helt unna sånn mat som er overspisingsmat eller som trigger overspisingslysten i en. . Is og potetgull hører strengt at ikke til en av de nødvendige næringsgruppene. Jeg tenkte at nå er det helg og da har jeg lov til å kose meg og alt sånn.Men jeg har ikke nok sug eller lyst på chips at jeg vil dra ekstratur i butikken å kjøpe det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Så lenge du ikke har suget, så synes jeg du skal la være. Det med å unne seg noe i helgen er vanskelig. Kanskje du kan styre unna det som virkelig trigger deg - som potetgull. Kanskje du kan bytte det ut med noe som er greit, men ikke fullt så "dop" for deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Å spise store mengder potetgull er nok ikke spesielt bra nei. For mange er det da enkelre å holde seg helt unna, og det er vel like greit da? Is finnes jo også i litt bedre varianter. Bl.a. youghurtis. Den er supergod:-) (Jeg tåler ikke melk noe særlig, og dette er da et supert alternativ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.