Gå til innhold

Leser du innleggene om islam/ muslimer?

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• laguna1365380434

5

• Dorthe

4

• Osiris

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pontiac
Skrevet

De hopper jeg glatt over.

Synes de har en tendens til å bli lange og kranglete og jeg har ikke energi nok til å gidde å engasjere meg såpass her på DOL.

Er her for moro og tidsfordriv og avslappning så slike hetsende diskusjoner som jeg har inntrykk av slike tråder blir har jeg ikke ork til å være med på :)

Skrevet

Det hender jeg leser hovedinnlegget, men jeg svarer aldri. De trådene blir så lange og kranglete at jeg ikke orker.

Skrevet

Nei, jeg er møkka lei av hele dritten. Både islam, muslimer, israel, palestina - møkkalei.

Skrur av nyhetene også når det begynner med palestina og israel og midtøsten generelt.

Skrevet

Her på DOL,nei. Jeg tenker bare: Uff, ikke nå igjen. Og hopper til et annet innlegg.

På TV og aviser følger jeg gjerne med på det, men bare hvis det uttrykker et nyansert syn. Bastante en-veis holdninger er det verste jeg vet.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg leser dem ikke.

Blir ofte lange tråder, og jeg klarer ikke få med meg halvparten.

Skrevet

Nei,lenge siden jeg sluttet å vie den gjengen oppmerksomhet...

Skrevet

Ja jeg leser dem og bidrar i debatten i av og til. Det gjør jeg for at dol ikke skal framstå som et rent H/Frp organ

Skrevet

Ja jeg leser dem og bidrar i debatten i av og til. Det gjør jeg for at dol ikke skal framstå som et rent H/Frp organ

Ditto:-)

Skrevet

Leser kun innlegget, svarer ikke og ser ikke mer på evt tråden det blir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...