Gå til innhold

Leser du innleggene om islam/ muslimer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hopper over det meste.

Ja, du lager helst egne tråder ;-)

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• laguna1365380434

5

• Dorthe

4

• Osiris

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gjør du?

:-)

Totalt sett ja.

Debattene består bare av utskjelling på den ene siden, og koransitater på den andre. Forresten er det ikke mulig å argumentere med annet enn koransitater når det diskuteres om jorda er flat eller rund. For de fleste aktører på koransiden er virkeligheten helt fjern.

1. premien får han som for tida påstår at det er alltid er kvinnenes egen feil om de blir voldtatt (f eks i Oslo). Dette begrunner han med koransitater og norske damers dekadens. At mennene har noe ansvar faller han ikke inn med et eneste ord/tanke.

Mista nikket
Skrevet

Som regel leser jeg hovedinnlegget og 8-10 tråder som kan være interessante. Finner fort ut når det går på "du er en idiot, nei, det er det du som er".Da gidder jeg ikke mer.

Skrevet

Ja, du lager helst egne tråder ;-)

Jepp. Bare kvinnesynet til de arabiske og indisk/pakistanske kulturene et "formidable". Ikke bare skriver menn de har rett til å banke kvinner, det dukker opp kvinner som er enige med dem! Jeg føler da at jeg har med "aliens" å gjøre. Hvilken planet kommer de fra?

Mista nikket
Skrevet

Jepp. Bare kvinnesynet til de arabiske og indisk/pakistanske kulturene et "formidable". Ikke bare skriver menn de har rett til å banke kvinner, det dukker opp kvinner som er enige med dem! Jeg føler da at jeg har med "aliens" å gjøre. Hvilken planet kommer de fra?

De er banket til å fortelle sannheten;-)

Skrevet

De er banket til å fortelle sannheten;-)

Spør dem hva vi skal gjøre med alle kvinner og barn på krisesentrene, og svaret blir at en imam kan hjelpe dem, hvis ikke, så send dem hjem til familien. Egentlig forstår de ikke hva vi skal med krisesentre. Og ikke hva vi skal med psykiatri, det er jo bare å putte pasienten i et bur? Muligens er de besatt av en djinn (djevel), for det sier imamen, den samme som skulle "avvikle" krisentrene.

Aliens? Utvilsomt.

Mista nikket
Skrevet

Spør dem hva vi skal gjøre med alle kvinner og barn på krisesentrene, og svaret blir at en imam kan hjelpe dem, hvis ikke, så send dem hjem til familien. Egentlig forstår de ikke hva vi skal med krisesentre. Og ikke hva vi skal med psykiatri, det er jo bare å putte pasienten i et bur? Muligens er de besatt av en djinn (djevel), for det sier imamen, den samme som skulle "avvikle" krisentrene.

Aliens? Utvilsomt.

Det er muslimske kvinner som "våkner opp". De sender barna sine til BUP for å få hjelp. Det som er så vanskelig for de, er når de forlater mannen så mister de alt.

Skrevet

Det er muslimske kvinner som "våkner opp". De sender barna sine til BUP for å få hjelp. Det som er så vanskelig for de, er når de forlater mannen så mister de alt.

Det sørger kulturen og familien for, at hun ikke får beholde noe. Lovene i Norge gjelder ikke når 20-30 familiemedlemmer setter seg på bakbeina. Systemet svikter når lojaliteten og tilhørigheten er lik null. Myndightene er ikke vant til at så mange folk bare driter i dem og lovene deres. Blir myndightene for nærgående, så stikker de fra landet. Det kan ikke jeg gjøre.

Skrevet

Noen ganger hopper jeg over, andre bare skummer jeg igjennom.

Skrevet

Noen ganger hopper jeg over, andre bare skummer jeg igjennom.

Jeg har vært og sett på bønnematter nå jeg.

Caloni Makaroni
Skrevet

Uff, nei. Jeg er usikker på om jeg skal være imponert over at noen leter opp så mye informasjon om muslimer, og deretter føler for å legge alt ut på DOL for at vi også "må" lese det, eller om det bare irriterer meg. Foreløpig holder jeg meg til det siste ;) Og ja, jeg vet jeg ikke må lese det, og nei, jeg gjør det heller ikke. Det holder å se overskriften.

Skrevet

Jeg har vært og sett på bønnematter nå jeg.

Sånne som ser ut som strandmatter eller sånne små tepper ;o)

Skrevet

Sånne som ser ut som strandmatter eller sånne små tepper ;o)

Et teppe på veggen, der er bilde av Mekka/Kaba.

Og et under deg, f eks med kompass:

http://shurl.org/hdWyj

laguna1365380434
Skrevet

Det hender, men det er jo alltid og uten unntak de samme trynene med de samm agendaene som "diskuterer" same ol`bullshit, enten tråden begynte slik eller ikke, og det er rett og slett ikke særlig interssant, bortsett fra kanskje til sosiale analyser og psykologiske profiler..;-P

Det er kjedelig, ikke fordi temaene og problemstillingene rundt innvandring nødvendigvis er det, men fordi mange av de her inne som har dette som yndlingstema rett og slett er dumme i hodet, bare roper høyt, og har presatte agendaer hogget i stein, og rett og slett ikke er interessert i nye vinklinger og vikende argumentasjon, hvor spennedende DET enn måtte være.

Og de ødelegger en hver diskusjon inneholdene ordene "Innvandrer" eller "muslim", alltid.

Sånn er det bare, selvom det sikkert kunne vært interesant å diskutere temaet med de _andre_ dolerne!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...