Gå til innhold

Leser du innleggene om islam/ muslimer?

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• laguna1365380434

5

• Dorthe

4

• Osiris

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke.

Vet hva som kommer til å stå i dem fra å ha lest noen av dem tidligere uansett.

Og også diverse nick som starter trådene gjør at jeg unngår dem.

Skrevet

Kvinner greier fint å blåse opp hevrdagslige bagateller på en slik måte at de får selv midt-østen konflikten til å virke liten.

Så hva skulle hensikten deres være i å engasjere seg i verdens fremtid?

laguna1365380434
Skrevet

Kvinner greier fint å blåse opp hevrdagslige bagateller på en slik måte at de får selv midt-østen konflikten til å virke liten.

Det er hyggelig at du på en slik effektiv måte både dobbelt understreker og setter uropstegn etter min påstand om at de faste deltagerne i de omdiskuterte trådene ofte rett og slett bare er dumme i hodet og dermed lite spennende å debattere med! :-D

Skrevet

Det er hyggelig at du på en slik effektiv måte både dobbelt understreker og setter uropstegn etter min påstand om at de faste deltagerne i de omdiskuterte trådene ofte rett og slett bare er dumme i hodet og dermed lite spennende å debattere med! :-D

Og noen har ikke andre argumenter enn at: DU ER DOM DU!

Blir edru, og start en ny tråd ny tråd med kakeoppskrifter.

laguna1365380434
Skrevet

Og noen har ikke andre argumenter enn at: DU ER DOM DU!

Blir edru, og start en ny tråd ny tråd med kakeoppskrifter.

Jammen det er fatisk hovdedpoenget mitt..Trådene deres er DOMME, hvilket får meg til å mere enn tro at dere er det og, siden dere gidder i det uendelige.

Jeg gadd ikke å spa opp en eller annen høflig evfemisme, sånn for å være korrekt, men valgte å kalle en spade for en spade.

Og kake nå som helst, i stedet for å sitt å øre IQ-dverger tøffe seg om storpolitikk de ikke skjønner døyten av. ;-P

laguna1365380434
Skrevet

Jammen det er fatisk hovdedpoenget mitt..Trådene deres er DOMME, hvilket får meg til å mere enn tro at dere er det og, siden dere gidder i det uendelige.

Jeg gadd ikke å spa opp en eller annen høflig evfemisme, sånn for å være korrekt, men valgte å kalle en spade for en spade.

Og kake nå som helst, i stedet for å sitt å øre IQ-dverger tøffe seg om storpolitikk de ikke skjønner døyten av. ;-P

høre..ikke øre.;-P

Skrevet

Dom som sier at dom er domme , dom er domme dom.

IQ'n druknet du tydligvis i for mye vin i gårkveld. Var det en krangel om bleieskift som gikk for langt?

laguna1365380434
Skrevet

Dom som sier at dom er domme , dom er domme dom.

IQ'n druknet du tydligvis i for mye vin i gårkveld. Var det en krangel om bleieskift som gikk for langt?

Du har virkelig tastaturet i din makt du, morsk..;-D

Jupp, her går det i bæsjebleiesnakk, det sier seg selv det, når jeg altså ikke synes det er det helt store nivået på trådene til deg, keinstein og resten av kompani paranoia..;-)

Skrevet

Men da vet du veien da ;o)

Syd-østlig retning.

Skrevet

Syd-østlig retning.

Hihi, du er rene orienteringsløperen ;o)

Skrevet

Morsk, den herkseteknikken du prøver der kalles latterliggjøring. Siden jeg er en kvinne som ofte diskuterer med deg så kan jeg fortelle deg at den slår tilbake og latterliggjør avsenderen. Vet ikke hva som står på din kalender, men vi andre lever i 2007.....

Skrevet

Morsk, den herkseteknikken du prøver der kalles latterliggjøring. Siden jeg er en kvinne som ofte diskuterer med deg så kan jeg fortelle deg at den slår tilbake og latterliggjør avsenderen. Vet ikke hva som står på din kalender, men vi andre lever i 2007.....

Det finnes jo alltid unntak som bekrefter regelen...

Ja, vi er i 2006, og det er igjen lov å påpeke opplagte fakta om forkjeller mellom kjønnene etter at feministene i snart 30 år har forpestet all debatt.

Skrevet

Ja, vi er i 2006, og det er igjen lov å påpeke opplagte fakta om forkjeller mellom kjønnene etter at feministene i snart 30 år har forpestet all debatt.

eeh.. det har visst skiftet til 2007 ja..

Skrevet

Mange av kvinnene her inne mener noe også om dette temaet. Men debattstilen til noen av dere menn går ut på at alle som mener noe annet enn dere er idioter, og da gidder ikke alle kvinner å bruke tid på dere. Det blir bare noen få sta individer som holder ut.

Skrevet

Nei, det orker jeg ikke, fordi alle de jeg har lest før har vært så provoserende og unyanserte. Blir så oppgitt av å lese slikt og føler det er helt håpløst å diskutere også med enkelte av trådstarterne innenfor temaet. Jeg hopper glatt over.

Skrevet

Jepp. Bare kvinnesynet til de arabiske og indisk/pakistanske kulturene et "formidable". Ikke bare skriver menn de har rett til å banke kvinner, det dukker opp kvinner som er enige med dem! Jeg føler da at jeg har med "aliens" å gjøre. Hvilken planet kommer de fra?

Du kunne ikke dy deg? ;-)

Skrevet

Mange av kvinnene her inne mener noe også om dette temaet. Men debattstilen til noen av dere menn går ut på at alle som mener noe annet enn dere er idioter, og da gidder ikke alle kvinner å bruke tid på dere. Det blir bare noen få sta individer som holder ut.

Vel, det er faktisk vi med meninger om disse temaene som har blitt kalt idioter i denne tråden..bare for å ta ett eksempel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...