Gå til innhold

Leser du innleggene om islam/ muslimer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det er faktisk vi med meninger om disse temaene som har blitt kalt idioter i denne tråden..bare for å ta ett eksempel.

Da er kanskje det jeg skrev i forrige innlegg årsaken til det.

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• laguna1365380434

5

• Dorthe

4

• Osiris

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da er kanskje det jeg skrev i forrige innlegg årsaken til det.

Nei, det er et bevis på at sannheten også i denne saken er motsatt av din virkelighet.

Skrevet

Nei, stort sett aldri. For øvrig sier jeg meg enig med Mañana to hakk lenger nede.

Skrevet

Du kunne ikke dy deg? ;-)

Jeg syns bare alt absurd er fascinerende. Exorchisten i all sin gru. Eller middelaldereventyr med mord, tortur, slaver, avhugne hoder og blod i massevis. Serien Rome f eks, passer fint som ramme til islam. Litt primitive rå og brutale ørkentyper med slaver rundt seg, uten respekt for andre mennesker.

Skrevet

Jeg syns bare alt absurd er fascinerende. Exorchisten i all sin gru. Eller middelaldereventyr med mord, tortur, slaver, avhugne hoder og blod i massevis. Serien Rome f eks, passer fint som ramme til islam. Litt primitive rå og brutale ørkentyper med slaver rundt seg, uten respekt for andre mennesker.

Du hadde med andre ord fått et meget kjedelig liv uten muslimene ;-)

Skrevet

Kvinner greier fint å blåse opp hevrdagslige bagateller på en slik måte at de får selv midt-østen konflikten til å virke liten.

Så hva skulle hensikten deres være i å engasjere seg i verdens fremtid?

Hjelpes!

Har du dame?

Frøken Pryd
Skrevet

Nei, som regel ikke. Hender jeg leser hovedinnlegget, men gidder sjelden følge med tråden videre.

Skrevet

Du hadde med andre ord fått et meget kjedelig liv uten muslimene ;-)

Først var det AKP/ML, så litt neo-nazier, så litt jehovas, så islam og nå svære ungdomsgjenger. Det er alltid noe å ta tak i og irritere seg over.

Jeg må si AKP/ML har vært mest plagsomme hittil. Den gangen destruerte de nesten all glede og motivasjon på jobben. Som ung og følsom, så ble jeg ganske frustrert og deppa.

Skrevet

Hjelpes!

Har du dame?

De fleste menn som har kan nok bekrefte dette....til gangs.

Skrevet

Der tror jeg du tar skammelig feil, for makan til middelalderske holdninger skal man lete lenge etter.....

Skrevet

Kvinner greier fint å blåse opp hevrdagslige bagateller på en slik måte at de får selv midt-østen konflikten til å virke liten.

Så hva skulle hensikten deres være i å engasjere seg i verdens fremtid?

Du fremstiller deg sjøl som ennå mer lavpanna enn jeg trodde du var. Godt å få det bekrefta.

Skrevet

Jøss, stakkars dere. Dere mannfolk får holde dere til hverandre da.

Skrevet

Du fremstiller deg sjøl som ennå mer lavpanna enn jeg trodde du var. Godt å få det bekrefta.

He he...usedvanlig lav selvinnsikt (og selvironi) er tydligvis også en typisk feminin egenskap?

Skrevet

Jeg registrerer overskriften, skjønner tegningen, tenker jeg skal lese hva gnålet går ut på denne gangen, leser 3 linjer, og så plutselig blir resten av innlegget forvandlet til "blabla blablabla blaaaa".. Skjer HVER gang. Hmf.

Leser litt nedover i tråen, og der er jo stadiet litt sånn over barnehagementalitet. Såvidt. Så leser jeg heller noe annet.

Skrevet

i aviser/magasiner gjør jeg selvsagt det men aldri på dol. her er åpenbart person viktigere enn sak, sånt fjas gidder jeg ikke bruke tiden min på.

candyqueen_83
Skrevet

Nei det interessere meg ikke i det hele tatt :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...