Gjest GI funker på meg Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 men jeg er et nytt menneske .Saken er at jeg har lagt på meg 30 ( ! ) kg de siste 10 årene.Jeg har alltid spist " sunt".Brød/grovt, poteter, fisk og spist pizza og godis i helgene.Men jeg har følt meg syk etter å ha spist.Ville bare sove....Har ikke orket noe,.., r Og nå har jeg kuttet ut hvitt mel, potete og pasta + sukker i nesten 2 uker og jeg føler meg så FRISK ! Jeg har energi, tåka har lettet ( legene har villet gi meg antidepresivia) og jeg har gått ned 4 kg p å 2 uker. Dette funker for meg.Jeg kan nesten ikke tro det.Flere med samme erfaring ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jepp! Jeg merker det både fysisk og psykisk når jeg kutter karbohydratene. Stå på, du har vært kjempeflink! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest for meg også Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jepp! Jeg merker det både fysisk og psykisk når jeg kutter karbohydratene. Stå på, du har vært kjempeflink! Har samme erfaring. Jeg kuttet ut gjær også. Får masse energi og som du sier, tåka letter:) Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jøss så bra. Det hørtes inspirerende ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.