Gå til innhold

Trening med manualer

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Nei, jeg vil ikke har store kulemuskler. Tror ikke det er så stor fare for det heller...

Jeg vil ha lange sterke muskler i overarmene, sånn at det er pent å gå i singlett og se meg fra siden!!!

Gid, så forfengelig jeg hørtes ut nå!!!!

Så du Susann Goksøyr i dansekjoler? Hun har veltrent overkropp, hun. Flott type.

Og en kvinnelig bokser som deltok i idrettsgallaen nå på lørdag. Mette Sollie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Mine manualer er bare på 1.4 kilo og jeg trener armene flere ganger daglig.

Når SDD snakker om bare 2 ganger i uka, så er det nok vekter (ikke manualer) med en helt annen tyngde.

"Når SDD snakker om bare 2 ganger i uka, så er det nok vekter (ikke manualer) med en helt annen tyngde."

Da snakker jeg om vekter hvor hun løfter så mange repetisjoner jeg skrev under.

Og manualer er vekter.

Hvis hun bruker vekter på 1 kilo og kjører 50 repetisjoner, blir det noe helt annet, men så vidt jeg forstår er Prust interessert i å trene styrke for å bli sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og linker! Likte ikke bildene av de muskelmennene på www.iform.no - men den andre linken var mer for meg :-)

Skal finlese den en kveld!

Du må ikke la deg skremme av bildene av "de store gutta", du blir ikke sånn over natta;) Jeg har trent med tunge vekter i flere år (litt til og fra de siste to årene må jeg bare innrømme...), og har aldri opplevd at jeg har hatt for mye muskler...

Har forresten trent etter dette programmet (Release your potential) tidligere, http://www.tn.no/artikler.aspx?id=106, syns det funka bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...