Gjest var i godt humør før jeg slo på tv'n Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg blir kvalm av å bli tuta øra fulle i aviser, ukeblad og ALLE tV-kanaler om hvor feite vi er og hvor mye vi må trimme og hvor mye kål og gulrot vi må ete. Særlig ille blir det når TRE radmagre, senete og rynkete, men "sunne" "guruer" står rundt den "stakkars feite" økonomisjefdama. Nedlatenheten lyser i øynene deres og du ser hvordan de nærmest snakker til henne som om hun var stupid. Fy fl.... Det er så DEMOTIVERENDE at en kan spy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg oppfattet ikke dette som spesiellt nedlatende, men er en selv "feit", så kan det kanskje føles sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicole-85 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg oppfattet ikke dette som spesiellt nedlatende, men er en selv "feit", så kan det kanskje føles sånn. Blir lei jeg også av alt slankepresset og jeg er i tillegg altfor tynn. sliter med å legge på meg og blir så lei av slankesnakk på tv. Det finnes faktisk folk som har det motsatte problemet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.