Gå til innhold

Andre en meg som ble kvalm av "Puls" (nrk)?

Gjest var i godt humør før jeg slo på tv'n

Anbefalte innlegg

Gjest var i godt humør før jeg slo på tv'n

Jeg blir kvalm av å bli tuta øra fulle i aviser, ukeblad og ALLE tV-kanaler om hvor feite vi er og hvor mye vi må trimme og hvor mye kål og gulrot vi må ete. Særlig ille blir det når TRE radmagre, senete og rynkete, men "sunne" "guruer" står rundt den "stakkars feite" økonomisjefdama. Nedlatenheten lyser i øynene deres og du ser hvordan de nærmest snakker til henne som om hun var stupid.

Fy fl.... Det er så DEMOTIVERENDE at en kan spy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Nicole-85

Jeg oppfattet ikke dette som spesiellt nedlatende, men er en selv "feit", så kan det kanskje føles sånn.

Blir lei jeg også av alt slankepresset og jeg er i tillegg altfor tynn. sliter med å legge på meg og blir så lei av slankesnakk på tv. Det finnes faktisk folk som har det motsatte problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...