tusseline Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hei, jeg så på dette i dag og, og tror virkelig at måten vi tenker på har mye å si for spisevaner og -uvaner. Ble spesielt fasinert av den tappingen som skulle fjerne suget etter godsaker. Er det noen her som fikk med seg det i detalj? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eks trulte Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har gått kurset, så jeg har lært teknikken! Veldig effektiv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søssa Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fanken, gikk det i dag? Trodde det var onsdager. Og reprise klarte jeg ikke å finne. jaja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg fikk ikke se første delen. Viste de hvordan man tapper? Jeg vet hvordan det gjøres (tft), men er nyskjerrig på om noe bare vises til publikum i studio... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fanken, gikk det i dag? Trodde det var onsdager. Og reprise klarte jeg ikke å finne. jaja... Onsdager er det Ugly Betty... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Fanken, gikk det i dag? Trodde det var onsdager. Og reprise klarte jeg ikke å finne. jaja... Jeg satt på trimsykkelen mens programmet gikk - morsomt! ) Interessant program forøvrig, og siden det er på mandager så får jeg det med meg også i og med at ungene er hos meg da, men i seng. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har gått kurset, så jeg har lært teknikken! Veldig effektiv. Så denne tappingen virker faktisk? Virker liksom for godt til å være sant. Tok opp programmet ettersom jeg ikke var hjemme. Så det raskt her om dagen... Men skal studere det nærmere om du anbefaler det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg ser også på paul Mckenna programmet, ikke fordi jeg skal gå ned i vekt men fordi jeg synes konseptet er interessant. Men akkurat den tappingen har jeg ikke så stor tro på. Jeg drikker f.eks veldig mye pepsi max, og igår tenkte jeg at jeg skulle prøve å avstå fra å drikke det og forsøkte med denne tappingen... det funket ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg ser også på paul Mckenna programmet, ikke fordi jeg skal gå ned i vekt men fordi jeg synes konseptet er interessant. Men akkurat den tappingen har jeg ikke så stor tro på. Jeg drikker f.eks veldig mye pepsi max, og igår tenkte jeg at jeg skulle prøve å avstå fra å drikke det og forsøkte med denne tappingen... det funket ikke. Gjorde det ikke??!!!! ;-) Hmm... Vel, jeg skal prøve når anledningen byr seg, med det jeg husker. Det var tapping over øyet, under øyet, på kragebeinet, oppå og på siden av hånden? Pluss....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Gjorde det ikke??!!!! ;-) Hmm... Vel, jeg skal prøve når anledningen byr seg, med det jeg husker. Det var tapping over øyet, under øyet, på kragebeinet, oppå og på siden av hånden? Pluss....? Over øyet, under øyet, kragebenet, under underarmen, siden av hånden og på toppen av hånden. Så skulle man rulle øynene i 360 grader to ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deanna Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Over øyet, under øyet, kragebenet, under underarmen, siden av hånden og på toppen av hånden. Så skulle man rulle øynene i 360 grader to ganger. jeg var på psykiatrisk avd hvor de pratet om tapping som hjelp mot depresjon og alt mulig. Var en sånn alternativ dame der. Heter vist tankefelt terapi. Funker ikke på meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eks trulte Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Over øyet, under øyet, kragebenet, under underarmen, siden av hånden og på toppen av hånden. Så skulle man rulle øynene i 360 grader to ganger. Det er viktig at sekvensen blir riktig: over øyet under øyet kragebeinet under armen siden av hånden oppå hånden mellom lang- og ringfinger se ned til høyre (hold hodet stille) ned til venstre roter øynene 360 grader med sola roter øynene 360 gr mot sola tell til 5 nynn de første strofene av en sang (ex Jingle bells) tapp over øyet igjen MENS DU HELE TIDEN tenker på det du vil unngå å spise! Gjør dette ca 2 minutter Det er andre sekvenser for andre problemstillinger, derfor er rekkefølgen viktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er viktig at sekvensen blir riktig: over øyet under øyet kragebeinet under armen siden av hånden oppå hånden mellom lang- og ringfinger se ned til høyre (hold hodet stille) ned til venstre roter øynene 360 grader med sola roter øynene 360 gr mot sola tell til 5 nynn de første strofene av en sang (ex Jingle bells) tapp over øyet igjen MENS DU HELE TIDEN tenker på det du vil unngå å spise! Gjør dette ca 2 minutter Det er andre sekvenser for andre problemstillinger, derfor er rekkefølgen viktig. har det funket på deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eks trulte Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 har det funket på deg? Ikke de første gangene, men etter å ha prøvet det noen ganger fungerer det fint. Jeg tror hele cluet er at du MÅ tenke på den maten du ikke vil spise, og det er vanskelig når du skal konsentrere deg om alt det andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.