Gå til innhold

Paul McKenna - del 2

tusseline

Anbefalte innlegg

Hei, jeg så på dette i dag og, og tror virkelig at måten vi tenker på har mye å si for spisevaner og -uvaner. Ble spesielt fasinert av den tappingen som skulle fjerne suget etter godsaker. Er det noen her som fikk med seg det i detalj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke se første delen. Viste de hvordan man tapper? Jeg vet hvordan det gjøres (tft), men er nyskjerrig på om noe bare vises til publikum i studio...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanken, gikk det i dag? Trodde det var onsdager. Og reprise klarte jeg ikke å finne.

jaja...

Onsdager er det Ugly Betty... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanken, gikk det i dag? Trodde det var onsdager. Og reprise klarte jeg ikke å finne.

jaja...

Jeg satt på trimsykkelen mens programmet gikk - morsomt! :o) Interessant program forøvrig, og siden det er på mandager så får jeg det med meg også i og med at ungene er hos meg da, men i seng. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått kurset, så jeg har lært teknikken! Veldig effektiv.

Så denne tappingen virker faktisk? Virker liksom for godt til å være sant.

Tok opp programmet ettersom jeg ikke var hjemme. Så det raskt her om dagen...

Men skal studere det nærmere om du anbefaler det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på paul Mckenna programmet, ikke fordi jeg skal gå ned i vekt men fordi jeg synes konseptet er interessant. Men akkurat den tappingen har jeg ikke så stor tro på. Jeg drikker f.eks veldig mye pepsi max, og igår tenkte jeg at jeg skulle prøve å avstå fra å drikke det og forsøkte med denne tappingen... det funket ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på paul Mckenna programmet, ikke fordi jeg skal gå ned i vekt men fordi jeg synes konseptet er interessant. Men akkurat den tappingen har jeg ikke så stor tro på. Jeg drikker f.eks veldig mye pepsi max, og igår tenkte jeg at jeg skulle prøve å avstå fra å drikke det og forsøkte med denne tappingen... det funket ikke.

Gjorde det ikke??!!!! ;-) Hmm... Vel, jeg skal prøve når anledningen byr seg, med det jeg husker.

Det var tapping over øyet, under øyet, på kragebeinet, oppå og på siden av hånden? Pluss....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det ikke??!!!! ;-) Hmm... Vel, jeg skal prøve når anledningen byr seg, med det jeg husker.

Det var tapping over øyet, under øyet, på kragebeinet, oppå og på siden av hånden? Pluss....?

Over øyet, under øyet, kragebenet, under underarmen, siden av hånden og på toppen av hånden. Så skulle man rulle øynene i 360 grader to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over øyet, under øyet, kragebenet, under underarmen, siden av hånden og på toppen av hånden. Så skulle man rulle øynene i 360 grader to ganger.

jeg var på psykiatrisk avd hvor de pratet om tapping som hjelp mot depresjon og alt mulig. Var en sånn alternativ dame der. Heter vist tankefelt terapi. Funker ikke på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eks trulte

Det er viktig at sekvensen blir riktig:

over øyet

under øyet

kragebeinet

under armen

siden av hånden

oppå hånden mellom lang- og ringfinger

se ned til høyre (hold hodet stille)

ned til venstre

roter øynene 360 grader med sola

roter øynene 360 gr mot sola

tell til 5

nynn de første strofene av en sang (ex Jingle bells)

tapp over øyet igjen

MENS DU HELE TIDEN tenker på det du vil unngå å spise!

Gjør dette ca 2 minutter

Det er andre sekvenser for andre problemstillinger, derfor er rekkefølgen viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at sekvensen blir riktig:

over øyet

under øyet

kragebeinet

under armen

siden av hånden

oppå hånden mellom lang- og ringfinger

se ned til høyre (hold hodet stille)

ned til venstre

roter øynene 360 grader med sola

roter øynene 360 gr mot sola

tell til 5

nynn de første strofene av en sang (ex Jingle bells)

tapp over øyet igjen

MENS DU HELE TIDEN tenker på det du vil unngå å spise!

Gjør dette ca 2 minutter

Det er andre sekvenser for andre problemstillinger, derfor er rekkefølgen viktig.

har det funket på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eks trulte

har det funket på deg?

Ikke de første gangene, men etter å ha prøvet det noen ganger fungerer det fint. Jeg tror hele cluet er at du MÅ tenke på den maten du ikke vil spise, og det er vanskelig når du skal konsentrere deg om alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...