Gå til innhold

advarsel: banning og roping


vanilje

Anbefalte innlegg

helvetes forbainna drittliv med noe helvetes *piiip* av noen mennesker som bare er en pest og en plage

&&&%¤#&¤%E(&)=Å(?()&&¤#&%()/=)(`)=?(?&&)/%¤#"¤%#&(%R&)/%%¤#¤%#"¤%#&%T&)/%(%#&¤#%(&/%(=/&?()=/)=(/=/&&)¤/#&¤#%

bare så det er sagt!!!!!!!!!

drit og dra hele gjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott! Få det ut. Jeg klarer ikke at folk sier at det ikke er vits i å banne, for det er noen ganger det eneste som hjelper!

Håper dette hjalp deg! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Få det ut. Jeg klarer ikke at folk sier at det ikke er vits i å banne, for det er noen ganger det eneste som hjelper!

Håper dette hjalp deg! Klem

Ja, det hjalp, tror jeg, litt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har det bedre nå..

godt du kan få det ut og kan si fra når det er vondt og feil å..og noe du reagerer på..

en klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har det bedre nå..

godt du kan få det ut og kan si fra når det er vondt og feil å..og noe du reagerer på..

en klem til deg

sier det jo bare her inne da...men jeg advarte dere...

er kjempesint i kveld, vet ikke hvorfor, og vet ikke hvem jeg er sint på heller...stakkars psykologen i morra, hun kommer til å få så øra flagrer (hvis jeg tør)...men er jo ikke sint på henne...

kanskje jeg må advare henne på forhånd

hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier det jo bare her inne da...men jeg advarte dere...

er kjempesint i kveld, vet ikke hvorfor, og vet ikke hvem jeg er sint på heller...stakkars psykologen i morra, hun kommer til å få så øra flagrer (hvis jeg tør)...men er jo ikke sint på henne...

kanskje jeg må advare henne på forhånd

hmm

du trenge ikke føle dumt for meg, for jeg syns det er viktig at du får lov å være den du er nå..

det er jo det som får oss fremover.. og hvis hun psykologen din er noe tess, så trenger du ikke advare henne.. hun skal kunne dette og møte deg i alle slags humør, følelser og tilstander.

så ikke gjem deg, kom frem uansett hvordan du har det..

for du er flott som du, om du er glad, sint trist eller lei..

dte bygger seg mye sinne etter mye dritt, det måå bare ut..

man kan ikke bære på det, og jeg syns det er så bra at du kan.. du er jammen med på vei frem, med store steg..

føles kanskje ikke slik nå, som du har det vondt,. men du er virkelig det..

tenk at din styrkke kan reise deg opp og bli det du ønsker å bli..en dag der fremme er du der.. jeg bare vet det..

og skulle dette brevet irritere deg, ja så får du lov av meg til å frese iveg..

stå på..

jeg er stolt av deg..

jeg sender en klem du kan motta når du selv ønsker den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du trenge ikke føle dumt for meg, for jeg syns det er viktig at du får lov å være den du er nå..

det er jo det som får oss fremover.. og hvis hun psykologen din er noe tess, så trenger du ikke advare henne.. hun skal kunne dette og møte deg i alle slags humør, følelser og tilstander.

så ikke gjem deg, kom frem uansett hvordan du har det..

for du er flott som du, om du er glad, sint trist eller lei..

dte bygger seg mye sinne etter mye dritt, det måå bare ut..

man kan ikke bære på det, og jeg syns det er så bra at du kan.. du er jammen med på vei frem, med store steg..

føles kanskje ikke slik nå, som du har det vondt,. men du er virkelig det..

tenk at din styrkke kan reise deg opp og bli det du ønsker å bli..en dag der fremme er du der.. jeg bare vet det..

og skulle dette brevet irritere deg, ja så får du lov av meg til å frese iveg..

stå på..

jeg er stolt av deg..

jeg sender en klem du kan motta når du selv ønsker den..

synes bare det blir så feil å frese til noen som bare er snill med meg

dustete folk som man møter på sin vei, er en ting, men snille folk...

vel de sier at jeg bare må ta det utpå dem, men vil ikke, de fortjener det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier det jo bare her inne da...men jeg advarte dere...

er kjempesint i kveld, vet ikke hvorfor, og vet ikke hvem jeg er sint på heller...stakkars psykologen i morra, hun kommer til å få så øra flagrer (hvis jeg tør)...men er jo ikke sint på henne...

kanskje jeg må advare henne på forhånd

hmm

Har du vurdert å skaffe deg en slik boksesekk? Det hjalp meg veldig i en periode. Det sinnet du bærer på må ut for at du skal få fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes bare det blir så feil å frese til noen som bare er snill med meg

dustete folk som man møter på sin vei, er en ting, men snille folk...

vel de sier at jeg bare må ta det utpå dem, men vil ikke, de fortjener det ikke...

men de som ikke fortjener det vet at det ikke er ment mot dem, og hvis det da i tilleg er greit.. da er det lov.. men jeg skjønner tanken din.

er litt slik selv å, hvis jeg skal bruke det mot andre er det vanskelig, men jeg hadde goddtatt imot meg..

jeg pleide å se for meg de som gjorde meg sint eller noen andre som gjorde meg sint, så sa jeg i mine tanker hva jeg mente akkurat hva jeg mente.. da ble det rettet mot de, men jeg klarte i møte de å si det,, men hjalp liksom litt å..

noen ganger later jeg som jeg er i et rom sammen med de og sier hva jeg mener, kommer så klart på hvem det gjelder, for noen der ute orker jeg ikke i mine tanker ii det hele tatt..

jeg håper du finner en måte å få det ut på, jeg vet ikke hvilkeråd jeg kunne gitt, men håper virkelig du finner din måte som hjelper deg.

du skulle hatt sånn dart spill, kastet piler på den skiva og tenke på rette personer, rart hvor godt det kan gjøre..

iallefall masse lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...