Gå til innhold

Eplecidereddik

Gjest Lofffa

Anbefalte innlegg

Gjest Lofffa

Har tenkt å prøve dette, for har hørt at det skal være bra ved å gå ned noen kilo, skal bare ned noen få, så derfor tenkt å prøve dette... men, lurer litt på hvor ofte jeg skal drikke dette? Ved hvert måltid, eller en gang om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det i tablettform. Det virker avførende, så jeg kunne ikke bruke det (har løs mage fra før.)

Den tiden jeg testet det gikk jeg ikke noe ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanndrivende, så jo mer vann du har i kroppen, jo fortere går du ned i vekt... Den første tiden. Deretter stopper det opp.

Men det er sunt for mye annet, så det er ikke dumt å få i seg litt epleeddik. Og det er ikke dumt å kvitte seg med vannansamlinger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...