Gjest Lofffa Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Har tenkt å prøve dette, for har hørt at det skal være bra ved å gå ned noen kilo, skal bare ned noen få, så derfor tenkt å prøve dette... men, lurer litt på hvor ofte jeg skal drikke dette? Ved hvert måltid, eller en gang om dagen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har hatt det i tablettform. Det virker avførende, så jeg kunne ikke bruke det (har løs mage fra før.) Den tiden jeg testet det gikk jeg ikke noe ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det er vanndrivende, så jo mer vann du har i kroppen, jo fortere går du ned i vekt... Den første tiden. Deretter stopper det opp. Men det er sunt for mye annet, så det er ikke dumt å få i seg litt epleeddik. Og det er ikke dumt å kvitte seg med vannansamlinger heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.