jhs1365381042 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jeg har lyst til å gå ned minst 5 kilo på ca 5 mnd, det skal vel være mulig ? Tips ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er klart at det er mulig. Oppskriften er også relativt enkel. Det vanskelige er å følge oppskriften. 1. Forbrenningen skal gå på høygir. Det gjør du ved å spise mange mindre måltider. 2. Spis riktig. Kutt ned på sukker og andre raske karbohydrater + fett. (Spis gjerne mer proteiner) Dvs. grovere og grønnere. 3. Bruk mer energi. Dvs. tren på et eller annet vis. Men McKenna har også mange gode råd (om enn litt kontroversielt), så du kan jo få med deg de siste to programmene hans. Det ene rådet som jeg tror er utrolig viktig er å være bevisst. Dvs. at man skal spise maten svært sakte og rolig, og smake og nyte den. Da ender man ofte opp med litt annen mat enn man i utgangspunktet har tenkt seg + at man spiser mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hifs Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det er klart at det er mulig. Oppskriften er også relativt enkel. Det vanskelige er å følge oppskriften. 1. Forbrenningen skal gå på høygir. Det gjør du ved å spise mange mindre måltider. 2. Spis riktig. Kutt ned på sukker og andre raske karbohydrater + fett. (Spis gjerne mer proteiner) Dvs. grovere og grønnere. 3. Bruk mer energi. Dvs. tren på et eller annet vis. Men McKenna har også mange gode råd (om enn litt kontroversielt), så du kan jo få med deg de siste to programmene hans. Det ene rådet som jeg tror er utrolig viktig er å være bevisst. Dvs. at man skal spise maten svært sakte og rolig, og smake og nyte den. Da ender man ofte opp med litt annen mat enn man i utgangspunktet har tenkt seg + at man spiser mindre. Det er absolutt overkommelig, avhengig av det du spiser og evt. trim. selv gikk jeg ned 9 kilo på 4 uker, på en diett som heter South beach. Anbefales. du får boka i butikken. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jhs1365381042 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Det er klart at det er mulig. Oppskriften er også relativt enkel. Det vanskelige er å følge oppskriften. 1. Forbrenningen skal gå på høygir. Det gjør du ved å spise mange mindre måltider. 2. Spis riktig. Kutt ned på sukker og andre raske karbohydrater + fett. (Spis gjerne mer proteiner) Dvs. grovere og grønnere. 3. Bruk mer energi. Dvs. tren på et eller annet vis. Men McKenna har også mange gode råd (om enn litt kontroversielt), så du kan jo få med deg de siste to programmene hans. Det ene rådet som jeg tror er utrolig viktig er å være bevisst. Dvs. at man skal spise maten svært sakte og rolig, og smake og nyte den. Da ender man ofte opp med litt annen mat enn man i utgangspunktet har tenkt seg + at man spiser mindre. Takk for svar, jeg får bare prøve! Grunnen til at jeg vil ned i vekt, er at jeg gikk opp en del etter jeg begynte på p-piller. Er det vanskeligere å gå ned ettersom det er på grunn av de ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.