Deanna Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Akkurat nå har jeg vel knapt noen muskler og hovedmålet er vel egentlig å bli slankere.Men jeg har fått høre at styrketrening er lurt. Jeg føler meg helt lost i salen med alle apparatene og har prøvd body pump på sats engang og det var veldig ok. Der trener man hele kroppen på en time. Hvor mange ganger i uka bør man trene dette. Har tenkt å prøve meg på de apparatene seinere når jeg kommer i bedre form. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Styrke 2-3 ganger i uka er flott. Grunnen til at du bør trene styrke når du vil gå ned i vekt er flere. Bl.a. at det er muskelene våre som forbrenner fett. Dvs. at med mer musker, så forbrenner du mer fett. Dersom du skal ned i vekt og gjør det ved å spise lite, så vil kroppen begynne å spare på det lille den får. Dvs. at den vil kvitte seg med musker som bare bruker opp energi. (Resultatet blir jo da at du går ned i vekt, men mister muskler. Dvs. at når du begynner å spise normalt så har du mindre muskler til å forbrenne det du spiser, og du går opp i vekt.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.