Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Lillemus

Anbefalte innlegg

Startvekt: 60,3 kg

Mål: 57 kg

Forrige uke: 61,2

I dag: 60,4!

Da har det i alle fall gått litt ned! Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første uke av min slankekur gikk ikke bra i hele tatt. Har ikke vært flink og resultatet var at jeg la på meg en halv kilo.

Jeg vet masse om slanking og har hørt mange gode råd, men oppdaget raskt at det ikke var så lett å følge opp de gode rådene i en hektisk hverdag.

Bedre lykke neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig kommet i gang med en treningsform som jeg synes er moro - ergometersykkel og vekter og sit-ups. I tillegg skal jeg begynne på Friskis og svettis neste uke.

Vekta går nedover! 200 gram ned siste uka, til 65,6 kilo. Målet er 62 kilo. Hadde håpet på en halv kilo i uka, men 200 gram hjelper jo på det og da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet opp igjen på tirsdag etter en litt utvidet juleferie. Har siden det gått ned 1,9 kg!

Veldig fornøyd med det, ja.

Det har du all grunn til. Jeg har brukt over en uke på 1 kilo og du har gått ned nesten 2 kilo på bare få dager.

Kjempeflink er du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Startet opp igjen på tirsdag etter en litt utvidet juleferie. Har siden det gått ned 1,9 kg!

Veldig fornøyd med det, ja.

Det har du all grunn til å være fornøyd med.

Startet på nytt GR-kurs i går jeg. Så da var det på vekta igjen. Hadde gått opp 400 gram siden midt i desember. Var i grunn fornøyd med det, forrige jul gikk jeg opp 4-5 kg. I tillegg har jeg hatt influensa, og har ikke fått trent på snart 2 uker. Men nå håper jeg at jeg snart er HELT frisk.

Ha en god helg, jubalong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Startvekt: 90 kg

Mål: 75 kg

Forrige uke: 88,6

I dag: 88,2

Det går ikke akkurat rask nedover, men jeg blir i stadig bedre form, da!

Nå sykler jeg på spinningsykkelen min og skal begynne å bruke pulsmåler. Jeg har akkurat fått til å bruke den, så nå går jeg med pulsmåler hele dagen ;-)

Kan informere om at da jeg skuffet snø i går, så hadde jeg 130 i puls...

Min trening er heldigitalisert - går med skritteller også... He, he, klarer ikke å motiver meg uten duppedingser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Forrige uke: 73.1 kg

Mål: 62 kg

Denne uken: 73.4 :(

Jeg syns selv jeg har vært kjempeflink denne uken. Gått mye turer, tatt sit-ups, push ups. Spist mindre og sunnere. Null godis.

Men jeg spiste pinnekjøtt på søndag. Dagen etter veide jeg 800 g mer enn søndagen (må snikveie meg innimellom), og etter dette har jeg nesten ikke gått ned igjen.

Det er jo ikke sååå mye salt og fett i pinnekjøtt at det sitter i kroppen i en uke???

Nedtur det her :(

Men jeg får bare fortsette. Kanskje det går ned igjen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke: 73.1 kg

Mål: 62 kg

Denne uken: 73.4 :(

Jeg syns selv jeg har vært kjempeflink denne uken. Gått mye turer, tatt sit-ups, push ups. Spist mindre og sunnere. Null godis.

Men jeg spiste pinnekjøtt på søndag. Dagen etter veide jeg 800 g mer enn søndagen (må snikveie meg innimellom), og etter dette har jeg nesten ikke gått ned igjen.

Det er jo ikke sååå mye salt og fett i pinnekjøtt at det sitter i kroppen i en uke???

Nedtur det her :(

Men jeg får bare fortsette. Kanskje det går ned igjen neste uke.

Jeg må bare komentere dette.

Jeg elsker pinnekjøtt og jo det er mye salt i det og jeg eser alltid ut når jeg har spist det.

Jeg tror det kan ta litt tid før kroppen kvitter seh med veskemangden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du all grunn til. Jeg har brukt over en uke på 1 kilo og du har gått ned nesten 2 kilo på bare få dager.

Kjempeflink er du.

*Rødmer* Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du all grunn til å være fornøyd med.

Startet på nytt GR-kurs i går jeg. Så da var det på vekta igjen. Hadde gått opp 400 gram siden midt i desember. Var i grunn fornøyd med det, forrige jul gikk jeg opp 4-5 kg. I tillegg har jeg hatt influensa, og har ikke fått trent på snart 2 uker. Men nå håper jeg at jeg snart er HELT frisk.

Ha en god helg, jubalong.

God helg til deg også.

Opp 400 i jula er jo ikke mye, så det skal du være stolt av.

Lykke til på nytt kurs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Jeg må bare komentere dette.

Jeg elsker pinnekjøtt og jo det er mye salt i det og jeg eser alltid ut når jeg har spist det.

Jeg tror det kan ta litt tid før kroppen kvitter seh med veskemangden.

Men nå har det jo gått 5 dager.. Kan ikke bare være pinnekjøttet. Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg har gått opp i vekt ellers. Tror ikke de 300 gr er muskler liksom.. Hehe..

Har en vekt som måler fettprosent, vann og muskler. Og muskelprosenten er den samme. Litt mer vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra!!!!!

I like måde, du har jo også vært kjempeflink. Husker jeg rett når jeg tror vi skal kunne følge hverndre en stund her inne på vekt-redusering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måde, du har jo også vært kjempeflink. Husker jeg rett når jeg tror vi skal kunne følge hverndre en stund her inne på vekt-redusering?

Du gjør nok det. Jeg har omtrent 50 kg igjen til målvekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør nok det. Jeg har omtrent 50 kg igjen til målvekta...

Samme her!Da blir vi nok "kjent".

Hvilke planer har du for reduksjonen din? Jeg følger Vektklubben og går så det griner for tiden. Kjøpte meg jobbesko i dag - trodde ikke de være sååå dyre, men det er vel verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!Da blir vi nok "kjent".

Hvilke planer har du for reduksjonen din? Jeg følger Vektklubben og går så det griner for tiden. Kjøpte meg jobbesko i dag - trodde ikke de være sååå dyre, men det er vel verdt det.

Jeg har vært på Fedon Lindbergs klinikk, og går på Eurodiet.

Har akkurat sluttet å være støttemedlem og blitt regulært medlem på Spenst + skal begynne på dansekurs!!!

Så dette skal gå bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her...

Er nå så tung at jeg har problemer med å gå (BMI 53), så har ikke noe annet valg enn å prøve å slanke meg. Bråsluttet forrige helg med _alt_ usunt, noe som førte til en heidundrende hodepine i 3 dager.

Går bedre nå, men _hater_ virkelig vært sekund. (Sliter mye psykisk og overspising har hjulpet meg gjennom dagene). Føler litt nå at jeg må velge mellom om psyken skal ha det bra, eller kroppen.

Prøver å sykle litt foran tv'n, men mangler motivasjon.

Men...har gått ned 2 kg på 6 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...