Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt

Lillemus

Anbefalte innlegg

Melder meg på her...

Er nå så tung at jeg har problemer med å gå (BMI 53), så har ikke noe annet valg enn å prøve å slanke meg. Bråsluttet forrige helg med _alt_ usunt, noe som førte til en heidundrende hodepine i 3 dager.

Går bedre nå, men _hater_ virkelig vært sekund. (Sliter mye psykisk og overspising har hjulpet meg gjennom dagene). Føler litt nå at jeg må velge mellom om psyken skal ha det bra, eller kroppen.

Prøver å sykle litt foran tv'n, men mangler motivasjon.

Men...har gått ned 2 kg på 6 dager.

Er imponert! :) Men skjønner at det er py!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gått ned 2 kilo, men nå veide jeg meg om morgenen. I forrige uke husket jeg det ikke før om kvelden, så det stemmer nok ikke helt. Er ihvertfall under 60 igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt 62 kg.

Mål 50 kg.

Forrige ukes vekt 58,8.

Vekt nå 59,4(!). Jaja, det går litt opp og ned her i livet...

50 kg!?

Du må være bitteliten? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 148 cm. :-)

Aha:-)

Nå måtte jeg mimre tilbake til ungdomstida. Da var jeg 168 cm høy og veide 46 kg. Så jo ut som et levende skjelett ;-)

Nå er jeg 172 høy og trives ikke hvis jeg er under 55 kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha:-)

Nå måtte jeg mimre tilbake til ungdomstida. Da var jeg 168 cm høy og veide 46 kg. Så jo ut som et levende skjelett ;-)

Nå er jeg 172 høy og trives ikke hvis jeg er under 55 kg!

Nei, det kan jeg forstå. Med din høyde er det nok i minste laget med 52 kg.

For meg er det passelig å veie rundt 50 kg. Det veide jeg før jeg begynte på p-sprøyta. La på meg 10 kg på et år! Helt vanvittig. Men de kiloene skal bort nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid meg denne uka. Ser på Paul McKenna - og han sier at man skal vente. ;-)

Kjærsten sier magen er mindre nå - det er da alltids noe :-))

(OG: han er bekymret for at den skal forsvinne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid meg denne uka. Ser på Paul McKenna - og han sier at man skal vente. ;-)

Kjærsten sier magen er mindre nå - det er da alltids noe :-))

(OG: han er bekymret for at den skal forsvinne)

*Hihi* Han elsker deg akkurat sånn som du er vet du! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her...

Er nå så tung at jeg har problemer med å gå (BMI 53), så har ikke noe annet valg enn å prøve å slanke meg. Bråsluttet forrige helg med _alt_ usunt, noe som førte til en heidundrende hodepine i 3 dager.

Går bedre nå, men _hater_ virkelig vært sekund. (Sliter mye psykisk og overspising har hjulpet meg gjennom dagene). Føler litt nå at jeg må velge mellom om psyken skal ha det bra, eller kroppen.

Prøver å sykle litt foran tv'n, men mangler motivasjon.

Men...har gått ned 2 kg på 6 dager.

Jeg har bestemt meg for et oppplegg med 10-15 min sykling, 10-15 min med sit-ups og andre styrkeøvelser, 10-15 min sykling, 10-15 min styrke og evt enda en bolk med sykling på 10-15 min.

Synes det er veldig OK med den vekslingen, nettopp fordi det kan bli litt kjedelig bare å sykle og sykle lenge om gangen.

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...