Gå til innhold

Jeg har tatt kontakt med overgriperen...


Gjest ønsker å være anonym denne gang..

Anbefalte innlegg

Gjest ønsker å være anonym denne gang..

For 6-7 år siden opplevde jeg noe ekkelt. Jeg var 15 år og reiste til Oslo der jeg spaserte rundt i gatene alene med en fremmed...

Som 14-åring, møtte jeg en 4 år eldre mann på en chattekanal. Vi pratet og det var kjempe hyggelig. Vi flørtet og utvekslet tilogmed telefonnummer. Jeg bodde i andre enden av landet i forhold til ham.

1,5 år senere skulle jeg og ei venninne til Oslo i 2 uker og besøke søsteren hennes som bor der med mann og barn. Så vi reiste dit sommeren før vi fyllte 16 år. De første dagene gik vi på museumer og andre spennende saker. Plutselig fikk jeg en sms på mobilen min om at _han_ var også i Oslo, og lurte på om jeg ville treffe ham. Jeg dro ned til byen alene og traff ham.

Vi hang sammen bare vi to resten av de 10 neste dagene.

Siste dagen dro han meg med ned til leiligheten til broren hans. Broren var på jobb, så vi var der alene. Vi så en film og diverse. Plutselig la han seg oppå meg og sa: "jeg vil ligge med deg!". Jeg ble helt paff! og trodde han kødda. Han maset i et kvarter og fikk meg med inn på badet. Jeg ønsket IKKE å ligge med ham og gjorde dette ganske klart. Han maste og maste og maste i 20 min, og til slutt hadde han kledd av meg alt utenom trusen. Jeg bare stod der og prøvde å holde litt igjen og var på gråten... Han utførte et samleie med meg og det var over på 15 min. Jeg kledde på meg.

Dagen etterpå dro jeg hjem til hjembyen min...

Så begynte jeg på vgs og slet gjennom det første året på grunn av denne episoden. Jeg fortalte det kun til ei i klassen som hadde opplevd noe lignende. Hun er den beste støtten noen kunne hatt!

I slutten av skoleåret dro vi ut i skogen en regnfull dag, bare jeg og henne. Jeg hadde samlet sammen alle togbillettene i oslo, alle bildene av _ham_, og alt som minnet meg om ham. Vi brant dette og tråkka på asken... etterpå har jeg ikke slitt med noen tanker rundt det. Jeg har vært åpen for å fortelle om det hvis noen spør, og jeg tar det som en viktig erfaring i livet.

For ett år siden fikk jeg melding av ham på telefonen, han hadde funnet bilder av meg hjemme i en skuff mens han flytta og ville bare fortelle meg det. Han skrev sms som om ingenting hadde hendt...

Jeg svarte aldri på den...

Her om dagen, var jeg inne på et sånn nettsted som man har profil med bilde og en tekst om seg selv. Og så kan man finne alle i landet som har profil på samme nettsted. Jeg søkte på det nicket han brukte på chattekanalen. Og jeg fant ham faktisk. Jeg kunne heller ikke dy meg, og sendte derfor en post.

Vi har hatt en god tone de siste dagene. Jeg bryr meg egentlig ikke om det som skjedde lengre. Og jeg er liksom glad for at vi har kontakt igjen etter alle disse årene, for hanvar egentlig ganske koslig...

Hva mener dere om denne saken?... er jeg dum i hodet som gjør dette?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med ham du tiltrekkes av spør jeg meg?

For meg høres det mer fornuftig ut å glemme det som hendte den gangen. Hva skal du med denne fyren???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt meg om en gang eller fem. Vil du ha noe å gjøre med et menneske som kan gjøre sånt med en 15-åring? Ta vare på deg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se mer enn en grunn til å ha kontakt med en slik mann, nemlig for å lese ham leksa om hva dette har gjort med deg. For jeg tror nemlig ikke du er så ferdig med det som du ønsker, dessverre.

Håper du ser at denne kontakten er usunn for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med ham du tiltrekkes av spør jeg meg?

For meg høres det mer fornuftig ut å glemme det som hendte den gangen. Hva skal du med denne fyren???

Nå må du lese igjennom det du selv skrev først her. Les det og bruk fornuften din.

Det som er viktig er at du ikke ville ha samleie med denne gutten, men det brydde han seg ikke om. Han hørte ikke på deg. Han respekterte deg ikke.

Du brukte lang tid på å bearbeide det som skjedde.

Det som er viktig for deg i fortsettelsen er å få en kjæreste som RESPEKTERER deg. Ikke lat som dette ikke har satt sine spor hos deg.

Det du også skal gjøre er å lese det de andre jentene her på overgrepsforumet skriver. Gjør det før du skader deg selv enda mer.

Gå inn på hjemmesiden til Liljen - www.lijensverden.piczo.com så lærer du litt om de farer du kan utsette deg for.

Hold deg unna denne mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liljensverden

Nå må du lese igjennom det du selv skrev først her. Les det og bruk fornuften din.

Det som er viktig er at du ikke ville ha samleie med denne gutten, men det brydde han seg ikke om. Han hørte ikke på deg. Han respekterte deg ikke.

Du brukte lang tid på å bearbeide det som skjedde.

Det som er viktig for deg i fortsettelsen er å få en kjæreste som RESPEKTERER deg. Ikke lat som dette ikke har satt sine spor hos deg.

Det du også skal gjøre er å lese det de andre jentene her på overgrepsforumet skriver. Gjør det før du skader deg selv enda mer.

Gå inn på hjemmesiden til Liljen - www.lijensverden.piczo.com så lærer du litt om de farer du kan utsette deg for.

Hold deg unna denne mannen.

MAGNA: du er blitt oppgradert til min nye bestevenn!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må du lese igjennom det du selv skrev først her. Les det og bruk fornuften din.

Det som er viktig er at du ikke ville ha samleie med denne gutten, men det brydde han seg ikke om. Han hørte ikke på deg. Han respekterte deg ikke.

Du brukte lang tid på å bearbeide det som skjedde.

Det som er viktig for deg i fortsettelsen er å få en kjæreste som RESPEKTERER deg. Ikke lat som dette ikke har satt sine spor hos deg.

Det du også skal gjøre er å lese det de andre jentene her på overgrepsforumet skriver. Gjør det før du skader deg selv enda mer.

Gå inn på hjemmesiden til Liljen - www.lijensverden.piczo.com så lærer du litt om de farer du kan utsette deg for.

Hold deg unna denne mannen.

Sett innlegget under posteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg tror en grunn til at man kan ta kontakt med mennesker som har gjort oss vondt, er for at vi skulle ønske at det aldri hadde skjedd, dermed ser vi de i et annet lys en sannheten. og det kan være derfor du har kontakt og sker han, fordi du ønkser at han er noe annet enn han er..

og det er lett å gjøre og forståelig, men det finnes mennesker der og gutter som du kan være med som er både koselig og ikke vil skade deg..

ta vare på deg selv, og du fortjener en som respekterer deg og dine grenser..

og llov meg å være forsiktig, du kan være uheldig at han gjør det samme igjen..

stå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest nyah_lita84

Hei!

Dette er forøvrig første gang jeg svarer noen på dette forumet. Jeg har bare vært passiv over lengre tid.

Jeg kan ikke gi deg så mange råd, men vil støtte deg i tankegangen din! Jeg hadde gjort(har gjort) akkurat det samme- å ta kontakt med han etter noen år. Jeg vet at det var feil av meg den gangen, men der og da virket det fornuftig.

Pass deg, så du ikke blir brukt igjen, verken fysisk eller psykisk! Behold kontrollen over deg selv! Jeg hadde ikke villet møtt vedkommende igjen- ikke alene i hvert fall!

Når det er sagt, synes jeg du har vært sterk desse årene! =)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...