Gå til innhold

a n g s t , og jeg vet ikke


javelda1365380927

Anbefalte innlegg

javelda1365380927

Lørdagskveld, og så kommer angst og hugger løs på meg. Fy flate så dårlig gjort!

Er liksom meningen at jeg skal ha det fint nå, men så vil ikke kroppen være med på det..om det kan forstås..

Jeg synes det er nærmest umulig og beskrive angst.

Alltid så vanskelig å definere.

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å riste det av meg på en fornuftig måte..

Hva gjør man når kroppen er urolig, og man har et "hull" midt i magen/brystet som gjør vondt? Hva gjør man egentlig?

Jeg vet ikke.

Jeg vet virkelig ikke. Jeg tør ikke føle på dette "ubeskrivelige", jeg tror jeg henter meg en sovetablett i kveld også...

Mulig jeg er feig, men...jeg er mest av alt- redd...

Redd for følelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Kjære javelda!

Jeg forstår deg så godt. Kjenner på angsten selv. Den angsten som kom så smygende og som bare stjal pusten min. Den svartkledde som kom med frykten på sølvfat og som serverte oksygenmangel som om det var noe jeg ønsket.

Det er vondt å kjenne på denne angsten, det vet vi begge, men vi må lære oss å leve med den. Lære oss til å ta kontroll over den og kjenne den igjen før den kommer, slik at vi kan beseire den som om vi aldri har tapt noe i hele vårt liv.

Det skal vi klare! Det skal vi klare! Det skal vi klare! Det skal vi klare! Det skal vi klare! Det skal vi klare!

Holder hånden din i kveld og forstår angsten din.

Mange klemmer fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

håper du føler deg bedre idag, det er jammen med skikkelig .... når man er midt oppi det..

men du er ikke feig, du er tøff..

sender en klem som skal beskytte deg.. eller som jeg vil skal beskytte deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...