Gjest oppblåst og sprekkeferdig mage Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nå er jeg ferdig med det for alltid! Å sulte meg altså! Herretter skal jeg aldri mer leve på minimalt med mat for så å oppleve det jeg opplevde igjen i kveld; å sette til livs kalorier for minst 2 hele dager i løpet av få timer. Lær av min smertefulle erfaring folks: Sulting fører intet magert ved seg. Tvert i mot så ender du opp med å spise mer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Man blir ikke slank av å sulte seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ikke bare ender du opp med å spise mer, men du ender også opp med en kropp som ikke forbrenner fett, men tvert imot lagrer det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortsatt mett trådstarter Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ikke bare ender du opp med å spise mer, men du ender også opp med en kropp som ikke forbrenner fett, men tvert imot lagrer det. Har skjønt dette nå. Herretter er det fokus på trening og sunn og NOK mat! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortsatt mett trådstarter Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1168782634' post='3475617] Man blir ikke slank av å sulte seg Så sant! Fordi det er naturens lov at man sprekker og dermed spiser mer enn man i utgangspunktet ville gjort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Så sant! Fordi det er naturens lov at man sprekker og dermed spiser mer enn man i utgangspunktet ville gjort! Akkurat Og kroppen trenger mat for å fungere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fortsatt mett trådstarter Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1168791412' post='3475872] Akkurat Og kroppen trenger mat for å fungere Føler meg egentlig stokk dum som ikke har skjønt dette før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica :o) Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Føler meg egentlig stokk dum som ikke har skjønt dette før. Er ikke så lett dette. Så skjønner deg godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Så sant! Fordi det er naturens lov at man sprekker og dermed spiser mer enn man i utgangspunktet ville gjort! Det er en av grunnene. En annen, og viktig grunn, er at når kroppen ikke får tilført mat regelmessig, så stopper forbrenninga opp! Blodsukkerey blir også veldig ustabilt og dette er ugunstig for forbrenningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja, om du vil ned i vekt så er ikke dette løsningen. Spis mange måltider i løpet av en dag. Da blir blodsukkeret ditt mest mulig stabilt. Et stabilt blodsukker forbrenner også optimalt. Og DET er jo noe du ønsker. I tillegg føler du deg jo mye bedre. Om du kjører sultekurer over tid, så ødelegger du forbrenninngen din. I tillegg vil kroppen kvitte seg med muskler ettersom disse trenger næring for å fungere. Resultatet er færre muskler til å forbrenne det du spiser. Dette er jo også grunnen til at folk ofte går opp i vekt etter endt slankekur. Prøv heller å justere litt på matvanene. Tenkt grovt og grønt så er mye gjort. Pass også på å ha tilgjengelig sunne alternativer i stedet for usunne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.