Lillemus Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg trener ikke sååå seriøst da, sykler i overkant av en mil om kvelden foran tv'n. På en vanlig dag vil det altså se slik ut: 7:00 - frokost 9:45 - en frukt 12:30 - lunsj Mellom 16:00-17:00 - middag Mellom 19-21 en gang - en halvtimes sykling, evt. med litt strekk-og-bøy som situps og sånt etterpå. Og så - hva er lurt å spise etterpå? For noe må jeg ha i magen før natten. Er en banan lurt? Et par knekkebrød? Er glad i knekkebrød med philadelphia light og epleskiver, men selv den lettere varianten av osten inneholder 12% fett jo... Er fullstendig klar over at det er for lang tid mellom lunsj og middag, men jeg rekker rett og slett ikke å legge inn et mellommåltid der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Proteiner skal visst være bra etter trening, så en tunfisksalat? Kylling? Egg/omelett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Proteiner skal visst være bra etter trening, så en tunfisksalat? Kylling? Egg/omelett? Hmmm... En liten kyllingsalat kan være noe, med andre ord? Det er jo knallgodt! Og dersom man bruker de ferdigposene i butikken så går det jo fort å hive oppi litt kylling og noe annet småtteri også. Det kan jeg jo gjøre av og til i alle fall. Takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrine Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Cottage cheese med jordbær er min favoritt etter trening; karbohydrater, proteiner og ikke for mye fett. Ellers skal vel banan være bra rett etter trening og noe proteinrikt etter dusjen, f.eks. egg (min favoritt;)). Må bare si at jeg syns du er kjempeflink med treninga! Jeg har også begynt å sykle etter jul, men er ikke i nærheten av å være så flink som deg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Rett etter trening tåler en å spise litt raske karbohydrater uten å legge på seg. Og fint å fylle på med litt proteiner. Så feks knekkebrød med kjøtt, egg, fisk, kylling er bra. Gjerne noe grønt og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.