Gå til innhold

Sukkeravhengi

Gjest hydrat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiser nesten ikke sukker lenger, jeg... Man får ikke lyst på det når man spiser krom.

Det er mye som allikevel omdannes til glukose i kroppen, så man trenger ikke sukker...

Hvis jeg skal ha noe som erstatter sukker, bruker jeg stevia, fruktose, eller suketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser nesten ikke sukker lenger, jeg... Man får ikke lyst på det når man spiser krom.

Det er mye som allikevel omdannes til glukose i kroppen, så man trenger ikke sukker...

Hvis jeg skal ha noe som erstatter sukker, bruker jeg stevia, fruktose, eller suketter.

Hvor får man kjøpt krom? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1168814452' post='3476667]

Hvor får man kjøpt krom? :)

På helsekosten... 1 tabl om morgenen og en på ettermiddagen for min del. Men det spørs litt på hvor avhengig du er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På helsekosten... 1 tabl om morgenen og en på ettermiddagen for min del. Men det spørs litt på hvor avhengig du er :-)

Ok..takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kuttet sukker i mer enn en uke. Det tar over en uke før sukkersuget blir kraftig redusert.

Jeg spiser da vanlig mat i stedet. (Vet ikke helt om jeg forsto hva du var ute etter....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...