Musli Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 I dag har jeg spist mye.Litt for mye middag og faktisk 6 små yoghurter. Er sååå søt syk at jeg spiser masse yoghurt. Ikke noe bra!Legger jo bare på meg av dette tullet. *SUKK* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg heiv i meg en halv (svær) plate stratos isted!! Dessuten spiste jeg en Hobby på vei hjem fra jobb. Nå har jeg akkurat spist litt fenalår.... Søren klype!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girsnartopp Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg heiv i meg en halv (svær) plate stratos isted!! Dessuten spiste jeg en Hobby på vei hjem fra jobb. Nå har jeg akkurat spist litt fenalår.... Søren klype!! jeg sier hele tiden jeg skal skjerpe meg!Men søren og.. Hver kveld får jeg såå lyst å spise alt!Det ødelegger!Burde slanke meg. Har kjempe høy fettprosent også og litt høyt kolesterol:(Er ikke enkelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bigotte Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du prøvde ikke banketeknikken eller spinningteknikken til PaulMCKenna, da? Fjerner suget! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 ..og jeg har spist en hel kvikk lunsj, rett etter middag til og med. Jeg merket mens jeg spiste den at jeg egentlig ikke hadde så veldig lyst på sjokolade. Likevel spiste jeg den opp. Jeg har nemlig lært at det er bedre å revne enn å levne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 jeg sier hele tiden jeg skal skjerpe meg!Men søren og.. Hver kveld får jeg såå lyst å spise alt!Det ødelegger!Burde slanke meg. Har kjempe høy fettprosent også og litt høyt kolesterol:(Er ikke enkelt. Jeg er slank og vil ikke gå ned i vekt, men innser jo at det likevel ikke er spesielt sunt å spise sjokkis hver dag :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Du prøvde ikke banketeknikken eller spinningteknikken til PaulMCKenna, da? Fjerner suget! Syns ikke det virket! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg var søtsjuk i går og spiste en ispinne med vanilje/jordbær. Godt det, ikke har jeg så dårlig samvittighet heller! Verre var det i helga, da spiste jeg pizza både lørdag og søndag, og jeg heiv innpå og spiste MASSE! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Prøv å ha masse ferdige grønnsaker liggende i kjøleskapet. Og lag en dip av enten yougurt naturell eller kesam lett. Du kan bruke de dip-posene som er til chips. Dette er sunt, og vil kanskje også få bort søtsuget ditt hvis du spiser litt av dette. Lykke til iallefall. Vet godt hvor vanskelig kveldene er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Prøv å ha masse ferdige grønnsaker liggende i kjøleskapet. Og lag en dip av enten yougurt naturell eller kesam lett. Du kan bruke de dip-posene som er til chips. Dette er sunt, og vil kanskje også få bort søtsuget ditt hvis du spiser litt av dette. Lykke til iallefall. Vet godt hvor vanskelig kveldene er. Takk for råd=)Jeg må prøve det ja!å vere litt kraftig gjør meg ingenting lenger. men å vere overvektig er litt helsefarlig da så er derfor jeg burde gått ned minst 20 kg. uff=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 OK. Gjort er gjort og spist er spist. Da er det på tide å stramme opp litt igjen og få en ny frisk i morgen igjen. Ikke sett deg ned å furt. DET er faktisk det eneste som ikke hjelper!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 OK. Gjort er gjort og spist er spist. Da er det på tide å stramme opp litt igjen og få en ny frisk i morgen igjen. Ikke sett deg ned å furt. DET er faktisk det eneste som ikke hjelper!! sant det!jeg tenker det at"jeg prøver igjen i morgen"=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Mat er ikke synd ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.