Gå til innhold

Jeg har syndet,andre som har sprekt?

Musli

Anbefalte innlegg

I dag har jeg spist mye.Litt for mye middag og faktisk 6 små yoghurter. Er sååå søt syk at jeg spiser masse yoghurt. Ikke noe bra!Legger jo bare på meg av dette tullet. *SUKK*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heiv i meg en halv (svær) plate stratos isted!! Dessuten spiste jeg en Hobby på vei hjem fra jobb. Nå har jeg akkurat spist litt fenalår....

Søren klype!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girsnartopp

Jeg heiv i meg en halv (svær) plate stratos isted!! Dessuten spiste jeg en Hobby på vei hjem fra jobb. Nå har jeg akkurat spist litt fenalår....

Søren klype!!

jeg sier hele tiden jeg skal skjerpe meg!Men søren og.. Hver kveld får jeg såå lyst å spise alt!Det ødelegger!Burde slanke meg. Har kjempe høy fettprosent også og litt høyt kolesterol:(Er ikke enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og jeg har spist en hel kvikk lunsj, rett etter middag til og med. Jeg merket mens jeg spiste den at jeg egentlig ikke hadde så veldig lyst på sjokolade. Likevel spiste jeg den opp. Jeg har nemlig lært at det er bedre å revne enn å levne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier hele tiden jeg skal skjerpe meg!Men søren og.. Hver kveld får jeg såå lyst å spise alt!Det ødelegger!Burde slanke meg. Har kjempe høy fettprosent også og litt høyt kolesterol:(Er ikke enkelt.

Jeg er slank og vil ikke gå ned i vekt, men innser jo at det likevel ikke er spesielt sunt å spise sjokkis hver dag :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var søtsjuk i går og spiste en ispinne med vanilje/jordbær. Godt det, ikke har jeg så dårlig samvittighet heller!

Verre var det i helga, da spiste jeg pizza både lørdag og søndag, og jeg heiv innpå og spiste MASSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Prøv å ha masse ferdige grønnsaker liggende i kjøleskapet. Og lag en dip av enten yougurt naturell eller kesam lett. Du kan bruke de dip-posene som er til chips.

Dette er sunt, og vil kanskje også få bort søtsuget ditt hvis du spiser litt av dette.

Lykke til iallefall.

Vet godt hvor vanskelig kveldene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ha masse ferdige grønnsaker liggende i kjøleskapet. Og lag en dip av enten yougurt naturell eller kesam lett. Du kan bruke de dip-posene som er til chips.

Dette er sunt, og vil kanskje også få bort søtsuget ditt hvis du spiser litt av dette.

Lykke til iallefall.

Vet godt hvor vanskelig kveldene er.

Takk for råd=)Jeg må prøve det ja!å vere litt kraftig gjør meg ingenting lenger. men å vere overvektig er litt helsefarlig da så er derfor jeg burde gått ned minst 20 kg. uff=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Gjort er gjort og spist er spist. Da er det på tide å stramme opp litt igjen og få en ny frisk i morgen igjen.

Ikke sett deg ned å furt. DET er faktisk det eneste som ikke hjelper!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Gjort er gjort og spist er spist. Da er det på tide å stramme opp litt igjen og få en ny frisk i morgen igjen.

Ikke sett deg ned å furt. DET er faktisk det eneste som ikke hjelper!!

sant det!jeg tenker det at"jeg prøver igjen i morgen"=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...