Gå til innhold

kaotisk natt...


tigerungen

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her med kaos av tanker og følelser. Har lyst til å skrike, gråte, slå, men klarer ingen av delene. Det gjør bare for vondt.

Alle mest er jeg redd nå. Er redd for å være alene, men er også redd for å være synlig. At noen skal se meg. For da kommer alltid skyldfølelsen etterpå.

H'''' skyldfølelse. Du ødelegger så mye. Jeg vet i hodet mitt akkurat nå at det du forteller meg ikke stemmer. Men du spiser meg opp innenfra. Hver gang jeg klarer å få litt tillitt til noen. klarer å dele noe av meg selv, så er du der og trykker meg ned.

Jeg vil ikke det. Jeg vil føle at jeg også har rett til å være her. At jeg har rett til å være verdt noe. Til å bli sett og akspeptert som jeg virkelig er, og likevel være bra nok.

Men akkurat nå klarer jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

takk...

*klemmer forsiktig tilbake*

Åhh, vil gi deg en klem jeg også. Er på jobb, så jeg kan ikke skrive såp mye mer.

Men jeg vil bare si at du er sååå bra og at jeg er så glad for alt du allerede har gjort for meg.

Stor klem, med takknemlighet, fra Liljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, vil gi deg en klem jeg også. Er på jobb, så jeg kan ikke skrive såp mye mer.

Men jeg vil bare si at du er sååå bra og at jeg er så glad for alt du allerede har gjort for meg.

Stor klem, med takknemlighet, fra Liljen

...er bare så god du... takk :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

det er kjip følelse det derre der, den føles som gift som bare spiser en opp..

jeg fikk vondt og skulle ønske jeg kunne ta den vekk, samt som jeg ble stolt av deg, du VIL... det er et stort steg til at den en gang faktisk forsvinner..

kanskje du kan si noen ord til deg selv hver dag når du står opp, som jeg fortjener et godt liv og gode venner osv det du ønsker, for hjernen vår er som et jorde med strå, går du engang over reiser stråene seg opp igjen og du kan ikke se noen har gått der, men går du igjen og igjen, vil det tilslutt bli en sti, som blir.. så si til deg selv ofte, ting du fortjener og som er bra.. det kan faktisk ha en god virkning..

klem for du fortjener en klem..hvis du vil ha den.. det er ditt valg for du har lov å bestemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

det er kjip følelse det derre der, den føles som gift som bare spiser en opp..

jeg fikk vondt og skulle ønske jeg kunne ta den vekk, samt som jeg ble stolt av deg, du VIL... det er et stort steg til at den en gang faktisk forsvinner..

kanskje du kan si noen ord til deg selv hver dag når du står opp, som jeg fortjener et godt liv og gode venner osv det du ønsker, for hjernen vår er som et jorde med strå, går du engang over reiser stråene seg opp igjen og du kan ikke se noen har gått der, men går du igjen og igjen, vil det tilslutt bli en sti, som blir.. så si til deg selv ofte, ting du fortjener og som er bra.. det kan faktisk ha en god virkning..

klem for du fortjener en klem..hvis du vil ha den.. det er ditt valg for du har lov å bestemme..

Takk for gode ord, destgirl.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...