Gå til innhold

Trening vannansamlinger

Cinnamona

Anbefalte innlegg

Er det noen sammenheng mellom trening og vann i kroppen? Jeg synes å merke at i de periodene jeg trener, så får jeg mye vann i kroppen, og går opp i vekt. Hvis jeg ikke trener, så går jeg ned, men det er sikkert bare vannet :P

Noen teorier om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også!men aner ikke hva som gjør dette.Håper noen vet dette og svarer oss=)Det er vel bare musklene som øker kanskje!?vet ikke!føler meg alltid oppblåst rett etter trening mens dagen etter er jeg helt fin og føler meg vel.Akkurat det samme som at man merker ikke resultat av treningen samme dagen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps:sett innlegget på "åpent forum" der er det flere som svarer!er ikke alltid alle er innom disse små forumene. Det er hvertfall min erfaring=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps:sett innlegget på "åpent forum" der er det flere som svarer!er ikke alltid alle er innom disse små forumene. Det er hvertfall min erfaring=)

Takk for svar. Jeg har nå blitt informert om at det er vanlig at musklene tar opp vann under/etter trening, slik at man blir litt oppblåst, og fort veier mer dagen etter. Men det er bare å stå på videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har nå blitt informert om at det er vanlig at musklene tar opp vann under/etter trening, slik at man blir litt oppblåst, og fort veier mer dagen etter. Men det er bare å stå på videre :)

Ok=)Det var godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...