Cinnamona Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er det noen sammenheng mellom trening og vann i kroppen? Jeg synes å merke at i de periodene jeg trener, så får jeg mye vann i kroppen, og går opp i vekt. Hvis jeg ikke trener, så går jeg ned, men det er sikkert bare vannet Noen teorier om dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg også!men aner ikke hva som gjør dette.Håper noen vet dette og svarer oss=)Det er vel bare musklene som øker kanskje!?vet ikke!føler meg alltid oppblåst rett etter trening mens dagen etter er jeg helt fin og føler meg vel.Akkurat det samme som at man merker ikke resultat av treningen samme dagen=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 ps:sett innlegget på "åpent forum" der er det flere som svarer!er ikke alltid alle er innom disse små forumene. Det er hvertfall min erfaring=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamona Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 ps:sett innlegget på "åpent forum" der er det flere som svarer!er ikke alltid alle er innom disse små forumene. Det er hvertfall min erfaring=) Takk for svar. Jeg har nå blitt informert om at det er vanlig at musklene tar opp vann under/etter trening, slik at man blir litt oppblåst, og fort veier mer dagen etter. Men det er bare å stå på videre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musli Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Takk for svar. Jeg har nå blitt informert om at det er vanlig at musklene tar opp vann under/etter trening, slik at man blir litt oppblåst, og fort veier mer dagen etter. Men det er bare å stå på videre Ok=)Det var godt å høre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.