Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Var sikker på at noen hadde lagt ut start-tråd her siden jeg var så treig, men da starter jeg! Startvekt i høst: 66,6 - men var oppe i 67 litt før jul Mål: 62 Forrige uke: 65,6 Vekt i dag: 65,9 kilo... Det var en nedtur! Jeg som har trent 3 ganger denne uka, ikke spist godteri utenom helga, drikker masse vann og passer generelt på hva jeg putter i meg... I helga ble det litt mye pizza, og i går kveld spiste jeg kveldsmat (noe jeg ikke pleier) - salat og salte kjeks. Håper neste uke viser bedre resultater! Hva med dere andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ebrel Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Startvekt: enormt Ned siste uken: 0,9 Ned tilsammen 8,2 Rest: ca. 40 kg....... så engang er jeg nok i mål:-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Startvekt: enormt Ned siste uken: 0,9 Ned tilsammen 8,2 Rest: ca. 40 kg....... så engang er jeg nok i mål:-)) Det går riktig vei da, i alle fall! Synes du er flink og tøff osm har tatt opp kampen mot overvekten :-) Jeg har litt problemer med å få inn i hodet mitt at jeg skal spise ofte for å gå ned. Blir som regel bare tre måltider i løpet av en dag. Ville nok hjulpet å spise fem... Kanksje på tide å spise igjen nå, da jeg spiste halv åtte...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dory Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Husk at muskler veier mer en fett:) Så jeg tror det egetlig er mer rett å måle livvidde osv, enn å veie seg:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det er nok de salte kjeksene som gjør at du nå ha mye vann i kroppen. Jeg spiste sild i går og våknet i natt. Fingrene var hovne og jeg kunne omtrent ikke få av meg ringene. Vei deg igjen i morgen du og prøv å unngå for mye salt mat i mellomtiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det er nok de salte kjeksene som gjør at du nå ha mye vann i kroppen. Jeg spiste sild i går og våknet i natt. Fingrene var hovne og jeg kunne omtrent ikke få av meg ringene. Vei deg igjen i morgen du og prøv å unngå for mye salt mat i mellomtiden. Jeg spiste halve pakka med kjeks onsdag kveld og 1/4 til i går, sammen med salaten (som hadde salt i dressingen. Kanskje det er derfor ja? Trodde vel en måtte spise mer salt over lengre tid for at det skulle gi seg utslag på vekta?Får fint av meg ringene. Fikk ikke trent i går pga besøket, men i kveld skal jeg trene. Har noe regnskap jeg må se på (frivillig arbeid) - det tar sikkert et par timer...Skal jeg trene først, så dusje, så ta regnskapet - eller omvendt tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg spiste halve pakka med kjeks onsdag kveld og 1/4 til i går, sammen med salaten (som hadde salt i dressingen. Kanskje det er derfor ja? Trodde vel en måtte spise mer salt over lengre tid for at det skulle gi seg utslag på vekta?Får fint av meg ringene. Fikk ikke trent i går pga besøket, men i kveld skal jeg trene. Har noe regnskap jeg må se på (frivillig arbeid) - det tar sikkert et par timer...Skal jeg trene først, så dusje, så ta regnskapet - eller omvendt tro? Vær obs på at saltkjeksen nok inneholder mye fett også. Tror ikke jeg vil kalle det slankemat. Men det er nok først og fremst saltet som gjør at du veier mer nå. Jeg får også av meg ringene nå. Hevelsen har gått ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Vær obs på at saltkjeksen nok inneholder mye fett også. Tror ikke jeg vil kalle det slankemat. Men det er nok først og fremst saltet som gjør at du veier mer nå. Jeg får også av meg ringene nå. Hevelsen har gått ned. Hmmmmm. De het Tapinis - med havsalt, hvitløk og basilikum - og smakte himmelsk! Og det er litt bedre enn chips, vel....????? *hvisker* "Si ja!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hmmmmm. De het Tapinis - med havsalt, hvitløk og basilikum - og smakte himmelsk! Og det er litt bedre enn chips, vel....????? *hvisker* "Si ja!" De er nok bedre enn chips, men absolutt ikke slankekost. Er mange kcal i slik kjeks, i tillegg til usunt fett og mye salt. Og det er riktig at salt gjør at vekta kan øke fort. Drikk masse vann og prøv å hold deg uten masse salt, så viser nok vekta et mer riktig resultat om en dag eller to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 De er nok bedre enn chips, men absolutt ikke slankekost. Er mange kcal i slik kjeks, i tillegg til usunt fett og mye salt. Og det er riktig at salt gjør at vekta kan øke fort. Drikk masse vann og prøv å hold deg uten masse salt, så viser nok vekta et mer riktig resultat om en dag eller to. OK da *snufs* Og de som var så vanvittig gode!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Vær obs på at saltkjeksen nok inneholder mye fett også. Tror ikke jeg vil kalle det slankemat. Men det er nok først og fremst saltet som gjør at du veier mer nå. Jeg får også av meg ringene nå. Hevelsen har gått ned. Du hvordan er det egentlig med kaffe når en prøver å gå ned i vekt? De dagene jeg er på jobb, drikker jeg gjerne tre store krus med kaffe + kanskje ett når jeg kommer hjem. De dagene jeg er hjemme, blir det vel bare et par kurs til dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamona Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 OK da *snufs* Og de som var så vanvittig gode!!! Kanskje du kan prøve Wasa Knäckis i stedet? De er litt sunnere, tror jeg Og de med hvitløk er knallgode! http://no.wasa.com/wasa/no/campaigns/knackis/page1.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kanskje du kan prøve Wasa Knäckis i stedet? De er litt sunnere, tror jeg Og de med hvitløk er knallgode! http://no.wasa.com/wasa/no/campaigns/knackis/page1.html Ja, de kjøper vi ofte. Ungene liker dem og, og de er populære å ha med på barnehage-/skoleturer. Vi liker best de med oliven. Men disse Tapiniene var så EKSTRA gode!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du hvordan er det egentlig med kaffe når en prøver å gå ned i vekt? De dagene jeg er på jobb, drikker jeg gjerne tre store krus med kaffe + kanskje ett når jeg kommer hjem. De dagene jeg er hjemme, blir det vel bare et par kurs til dagen. Kaffe (uten masse sukker og fet melk/fløte) er helt greit når man vil ned i vekt. Det man imidlertid må passe på er å drikke godt med vann, for koffein er vanndrivende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kaffe (uten masse sukker og fet melk/fløte) er helt greit når man vil ned i vekt. Det man imidlertid må passe på er å drikke godt med vann, for koffein er vanndrivende. OK. Takk. Kjenner det faktisk i huden når det blir for mye kaffe. Føler kaffien presser seg gjennom huden på fingrene og i ansiktet. Det samme gjør mannen min, og jeg kan lukte når han har drukket mye kaffe - av huden hans... Da er det nok blitt for mye kaffe og for lite vann!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ned 600g fra forrige veiing. Så det går tydeligvis riktig vei, om enn litt smått? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamona Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ja, de kjøper vi ofte. Ungene liker dem og, og de er populære å ha med på barnehage-/skoleturer. Vi liker best de med oliven. Men disse Tapiniene var så EKSTRA gode!!!! Sukk... jeg vet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 OK da *snufs* Og de som var så vanvittig gode!!! Ja, enig. De er utrolig gode. Spiste masse av dem når vi hadde ost, kjeks og rødvin i romjula. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Uff, jeg tror jeg må slutte å slanke meg, jeg. Nå - akkurat nå, med klær og med en stor porsjon middag innabords - veier jeg 61.1 kg. Jeg glemte veiinga i morgest. Kanskje, hvis jeg slutter å slanke meg, går jeg ned?! Halvironisk hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Startvekt: 74.4 kg Mål: 61-62 kg. Forrige uke: 73.4 kg Denne uken: 72.0 kg Endelig går jeg ned :)Gikk så dårlig forrige uke Men det får motivasjonen litt på gli igjen. Har vært flink med sunnere mat og mer mosjon siden nyttår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.