Gå til innhold

Uten en tråd - fredagsveiingen

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Uff, jeg tror jeg må slutte å slanke meg, jeg.

Nå - akkurat nå, med klær og med en stor porsjon middag innabords - veier jeg 61.1 kg. Jeg glemte veiinga i morgest.

Kanskje, hvis jeg slutter å slanke meg, går jeg ned?!

Halvironisk hilsen

Du veide sikkert en kilo mindre i morges da!

Får hoppe på vekta i morgen tidlig og bli med!

Jeg må spise en appelsin nå, skla sitte på jobb en drøy time til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startvekt: 74.4 kg

Mål: 61-62 kg.

Forrige uke: 73.4 kg

Denne uken: 72.0 kg :)

Endelig går jeg ned :)Gikk så dårlig forrige uke :( Men det får motivasjonen litt på gli igjen. Har vært flink med sunnere mat og mer mosjon siden nyttår.

1, 2 kilo er jo knallbra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm. De het Tapinis - med havsalt, hvitløk og basilikum - og smakte himmelsk!

Og det er litt bedre enn chips, vel....?????

*hvisker* "Si ja!"

Ikke noe særlig bedre enn chips dessverre... Litt mindre kcal pr 100 g, men ikke så mye.

*gledesdreper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig bedre enn chips dessverre... Litt mindre kcal pr 100 g, men ikke så mye.

*gledesdreper*

Uff da....

Har nettopp spist et tørt pizzastykke fra forrige uke som jeg fant i kjøleskapet her på jobben....

Det var tredje måltid i dag. Så tar jeg ett til i seks-tida... Sunt det? Oppveier de fire måltidene det faktum at jeg spiste et pizzastykke tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

1, 2 kilo er jo knallbra!!!!

1.4 kg ja :) Det var deilig :)

Gikk nok litt ned for forrige uke og.. Hehe. Da gikk jeg jo opp selv om jeg var så flink. Er ganske så motivert for å nå målet mitt nå. Blitt veldig flink med kosten, men må bli enda litt flinkere med mosjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da....

Har nettopp spist et tørt pizzastykke fra forrige uke som jeg fant i kjøleskapet her på jobben....

Det var tredje måltid i dag. Så tar jeg ett til i seks-tida... Sunt det? Oppveier de fire måltidene det faktum at jeg spiste et pizzastykke tro?

Siden pizzastykket var gammelt og tørt, så har sikkert kaloriene gått sin vei for lenge siden!

God helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt problemer med å komme meg inn i slankemodus.

Det hender rett som det er at jeg glemmer meg, og spiser ting jeg absolutt ikke burde spist.

Nå har jeg begynt å skrive opp det jeg spiser for å bli mer bevisst. Og nettopp derfor gikk jeg forbi den fristende smultringen med sjokolade da jeg var på butikken. Fordi jeg ville ikke skrive at jeg hadde spist smultring.

Og så har jeg såvidt begynt å komme igang med trening. Har endelig funnet noe jeg synes er gøy. Pace-sirkeltrening.

Startvekt for to uker siden var 70 kilo.

Forrige uke var jeg 70,5 :-(

(dårlig start)

Denne uke 69,8 :-) Så nå går det rette veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på nøyaktig samme vekt som for tre uker siden enda jeg syns jeg har vært flink til å spise riktig.

:o(

Men jeg har også begynt å trene da. Likevel har jeg vel totalt sett vært mye mer stillesittende enn vanlig i det siste. Det har vært veldig mye kurs og sånt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Nå har jeg kjøpt en enkel vekt (ikke digital).

Jeg er nå 82,5 kg.

Mål: 65-68 (Men jeg skal være glad når jeg er 70.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flystripa

Vekt i dag: 69,6 kg, vekt den 11/12-06 var 69,4 kg. Jaja, jeg må i gang nå. Godt at jeg spiller å slite på de samme kiloene som før jul, så får vi se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...