Gå til innhold

Tanker uten ord..


Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Anbefalte innlegg

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Føler tankene mine har gått tom for ord. Jeg føler mye og vil kveles av alle disse følelsene. Men ordene er liksom borte.

Jeg leser her inne. Leser det dere skriver, og alt jeg vil svare dere skriker i meg, men ordene er borte. Jeg er tom. Jeg klarer ikke, og jeg er så lei meg for det. Jeg vil så gjerne svare dere, har så mye jeg vil si dere, men ordene er borte. Det er bare følelsene igjen. De kan visst ikke ordlegges nå. Jeg vil sende dere klemmer og forståelse. Jeg vil gi dere håp og gleder. Jeg vil oppmuntre dere og fortelle at ordene dere skriver går rett til hjertet mitt.

Men de vil ikke ut. Jeg blir sittende og lese, men svarene jeg vil gi dere, kommer ikke lenger enn til tanken. Jeg er så sliten og trøtt. Tror jeg skal kutte ut hjemmesiden min. Jeg har skrevet hvorfor i dakbok2, på siden. Jeg klarer ikke skrive. Jeg føler så mye, men vet ikke lenger hvor jeg skal tømme alt.

Psykologen min har permisjon. Kommer ikke tilbake før uti februar. 5 uker uten psykologen er lenge. Men det er kanskje like greit, siden jeg er tom for ord og ikke lenger kan uttrykke meg?

Jeg vil ha ordene tilbake, og retten til å uttrykke meg på hjemmesiden min, som fikk bety så uendelig mye for meg. Den ble min følelse av mestring og håp. Jeg så at mine tanker og mitt helvete kunne gi noe til andre. Det gav meg masse!

Nå kan jeg ikke lenger uttrykke meg. Ordenes makt er borte. Og det gjør pokker meg så vondt at jeg finner ikke ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil nå gi deg en klem og si at det du skrev nå var utrolig mange ord..

skulle ønske jeg kunne sende deg noe som ga deg tilbake det du savner..

og så mye som du har gitt mennesker nå,men kanksje du trenger å hvile og få ord.. kanskje ordene er tilbake før du aner det..

noen følelser har ikke ord, for ingen ord i verden passer ikke til de følelser..

du er en flott person og har gitt og har mye å gi bare ved å være den du er..

du får lov å føle med ord, du får lov å føle uten ord..

gi deg selv en oppmuntring idag, for alle de ord og tanker du har delt og hjulpet andre og deg selv med, gi deg selv hvile.. gi deg selv noe bra, for du fortjener det..

sender en sky som du kan hvile deg på.. og en klem..

og skulle ønske jeg kunne gjøre så mye mer for at du kunne få det bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

jeg vil nå gi deg en klem og si at det du skrev nå var utrolig mange ord..

skulle ønske jeg kunne sende deg noe som ga deg tilbake det du savner..

og så mye som du har gitt mennesker nå,men kanksje du trenger å hvile og få ord.. kanskje ordene er tilbake før du aner det..

noen følelser har ikke ord, for ingen ord i verden passer ikke til de følelser..

du er en flott person og har gitt og har mye å gi bare ved å være den du er..

du får lov å føle med ord, du får lov å føle uten ord..

gi deg selv en oppmuntring idag, for alle de ord og tanker du har delt og hjulpet andre og deg selv med, gi deg selv hvile.. gi deg selv noe bra, for du fortjener det..

sender en sky som du kan hvile deg på.. og en klem..

og skulle ønske jeg kunne gjøre så mye mer for at du kunne få det bedre..

Tusen hjertelig takk, kjære destgirl!

Jeg begynte å grine jeg nå. Ble så glad for ordene dine.

Fra dypet av mitt hjerte; takk!

Klem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk, kjære destgirl!

Jeg begynte å grine jeg nå. Ble så glad for ordene dine.

Fra dypet av mitt hjerte; takk!

Klem tilbake.

nå begynte jeg også å grine..:)

du fortjener de ordene, og godt du kunne ta imot dem..

klem til deg liljen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg vet hvordan det er, når ordene blir borte. Men at de kommer tilbake, og de vi ikke har lært enda, de kommer de og, det tar bare sånn tiiiiiiid! :-/

Men de kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

nå begynte jeg også å grine..:)

du fortjener de ordene, og godt du kunne ta imot dem..

klem til deg liljen..

Hvorfor måtte han ødlegge sånn for meg? Skjønner han ingenting???

Han tok rett og slett fra meg min egen hjemmesiden.Det som virkelig gav meg en god følelse og ikke mins håp.

HVOR ER DE GODE MENNENE?? FINNES DE?

Og hva gjør jeg galt siden jeg bare finner de med behov for å tråkke over grenser?

Sitter her og griner så det spruter. VIL HA RETTEN MIN TILBAKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Ville bare si at jeg vet hvordan det er, når ordene blir borte. Men at de kommer tilbake, og de vi ikke har lært enda, de kommer de og, det tar bare sånn tiiiiiiid! :-/

Men de kommer!!!

Åh, skal! Jeg vil bare gi deg en klem. Jeg vil gi dere begge en klem, både skal og destgirl, fordi dere er her nå og gir meg noe godt.

Det gjør så hakkende gale vondt nå. Det er helt forferdelig å ha det sånn. HATER DET!

Man vet jo at det er forbigående, men det gjør like fullt så innmari vondt.

Men retten til min hjemmesiden min kommer ikke tilbake. Den tok han fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte han ødlegge sånn for meg? Skjønner han ingenting???

Han tok rett og slett fra meg min egen hjemmesiden.Det som virkelig gav meg en god følelse og ikke mins håp.

HVOR ER DE GODE MENNENE?? FINNES DE?

Og hva gjør jeg galt siden jeg bare finner de med behov for å tråkke over grenser?

Sitter her og griner så det spruter. VIL HA RETTEN MIN TILBAKE!!!

skjønner den følelsen din, det føles så urettferdig og det er skikkelig urettferdig..

det han ikke kan ta fra deg, er deg.. og det at du er på vei å reiser deg opp, vil han en dag ikke ta fra deg heller.. men veien dit er ja du vet jo dte, en vei uuten ord, for det finnes ingen ord til en slik vei..

den gode og flinke personen du er kan han heller ikke ta fra deg, for den retten fikk du da du ble født, det er din rettighet..

han kan mene at du er slik eller slik og si at du er slik og slik, men sannheten, den du virkelig er, er DIN sannhet..

ikke la han ødelgge siden din, han fortjener ikke å ødelegge for deg.. det er din side og en utrolig bra side, som hjelper utrolig mange sjeler der ute, alle de du har hjulpet, kan han ikke heller ta fra deg..

skkulle ønske jeg kunne sende sånn nett som tok fra han alt han prøvde å ta fra deg, men jeg har tro på at du en dag klarer det fint selv, at du en dag ikke vil ha han som prøver å ødelegge, for du har reist deg så stødig opp at han skjønner at du ikke kan falle..

de vil alltid prøve å felle oss mens vi reiser oss, de frykter vår styrke og prøver å ødelegge mens vi ikke har reist oss helt enda,men de klarer det ikke, for vi er MYE sterkere enn de..

du er sterk, flott, full av visdom og klokskap, morsom, en god person..flink til å skrive og mye mer..

det kan de ikke ta fra deg, for det er deg og din rettighet..

klem som beskytter og gir deg alt det positive du fortjener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skal! Jeg vil bare gi deg en klem. Jeg vil gi dere begge en klem, både skal og destgirl, fordi dere er her nå og gir meg noe godt.

Det gjør så hakkende gale vondt nå. Det er helt forferdelig å ha det sånn. HATER DET!

Man vet jo at det er forbigående, men det gjør like fullt så innmari vondt.

Men retten til min hjemmesiden min kommer ikke tilbake. Den tok han fra meg.

Ja, det gjør like vondt fordet - vet!

Måtte inn å lese nå, om hvorfor. Forstå deg! Svik er - ja, det var de ordene..

Men du, ikke steng alle dører. Kan hende det vil forandre seg igjen.

*klemmer forsiktig på liljen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Ja, det gjør like vondt fordet - vet!

Måtte inn å lese nå, om hvorfor. Forstå deg! Svik er - ja, det var de ordene..

Men du, ikke steng alle dører. Kan hende det vil forandre seg igjen.

*klemmer forsiktig på liljen*

Men det gjør så vondt. Jeg vil SÅÅÅ gjerne skriver mer på hjemmesiden min. Jeg vil bruke den som jeg har gjort så lang. Jeg vil tømme all gørra mi ut på den siden, men jeg kan jo ikke lenger. Jeg klarer ikke å tro han når han sier at han aldri mer skal lese. han har løyet før.

Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal tømme meg lenger. Kjenner jeg er frustrert og tom, men mest av alt trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

skjønner den følelsen din, det føles så urettferdig og det er skikkelig urettferdig..

det han ikke kan ta fra deg, er deg.. og det at du er på vei å reiser deg opp, vil han en dag ikke ta fra deg heller.. men veien dit er ja du vet jo dte, en vei uuten ord, for det finnes ingen ord til en slik vei..

den gode og flinke personen du er kan han heller ikke ta fra deg, for den retten fikk du da du ble født, det er din rettighet..

han kan mene at du er slik eller slik og si at du er slik og slik, men sannheten, den du virkelig er, er DIN sannhet..

ikke la han ødelgge siden din, han fortjener ikke å ødelegge for deg.. det er din side og en utrolig bra side, som hjelper utrolig mange sjeler der ute, alle de du har hjulpet, kan han ikke heller ta fra deg..

skkulle ønske jeg kunne sende sånn nett som tok fra han alt han prøvde å ta fra deg, men jeg har tro på at du en dag klarer det fint selv, at du en dag ikke vil ha han som prøver å ødelegge, for du har reist deg så stødig opp at han skjønner at du ikke kan falle..

de vil alltid prøve å felle oss mens vi reiser oss, de frykter vår styrke og prøver å ødelegge mens vi ikke har reist oss helt enda,men de klarer det ikke, for vi er MYE sterkere enn de..

du er sterk, flott, full av visdom og klokskap, morsom, en god person..flink til å skrive og mye mer..

det kan de ikke ta fra deg, for det er deg og din rettighet..

klem som beskytter og gir deg alt det positive du fortjener..

Jeg gikk nettopp fra å grine til å hylgrine/skrike! Men takk!

Ordene dine er som omsorg. Jeg kjenner varmen fra de og vil så gjerne ta alt til meg. Og jeg prøver det.

Det finnes ikke noe annet jeg ønsker enn å fortsette hjemmesidne min. Nettopp fordi jeg forstår at ved den kan jeg faktisk hjelpe noen. Dere aner ikke hvor mange mail jeg har fått og det VARMER!!! Men alt jeg tenker nå, er at den dusten av en F*** sitter og leser. Jeg vil ikke gi han den gleden.

Det er en kjempesorg å, i det hele tatt, kjenne på at jeg aldri mer skal skrive på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør så vondt. Jeg vil SÅÅÅ gjerne skriver mer på hjemmesiden min. Jeg vil bruke den som jeg har gjort så lang. Jeg vil tømme all gørra mi ut på den siden, men jeg kan jo ikke lenger. Jeg klarer ikke å tro han når han sier at han aldri mer skal lese. han har løyet før.

Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal tømme meg lenger. Kjenner jeg er frustrert og tom, men mest av alt trist.

Det skjønner jeg, og det har du nok dessverre rett i og vil jeg tro!

Men - og nå spør jeg fordi jeg ikke vet - kan du ikke slenge ut gørren der selvom han leser? Kanskje ikke nå, men senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk nettopp fra å grine til å hylgrine/skrike! Men takk!

Ordene dine er som omsorg. Jeg kjenner varmen fra de og vil så gjerne ta alt til meg. Og jeg prøver det.

Det finnes ikke noe annet jeg ønsker enn å fortsette hjemmesidne min. Nettopp fordi jeg forstår at ved den kan jeg faktisk hjelpe noen. Dere aner ikke hvor mange mail jeg har fått og det VARMER!!! Men alt jeg tenker nå, er at den dusten av en F*** sitter og leser. Jeg vil ikke gi han den gleden.

Det er en kjempesorg å, i det hele tatt, kjenne på at jeg aldri mer skal skrive på den siden.

jeg skriver senere i kveld, må løpe til jobb,,,

men sender en klem i sorgen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skriver senere i kveld, må løpe til jobb,,,

men sender en klem i sorgen din..

hvordan går det idag? måtte løpe til jobb mens vi skrev tidligere..

jeg håper det går bedre.. vill bare si at ang du føler slik med at han ser på din side, dine lidelser og følelser, men jeg tror han taper mer hvis du fortsetter med, for da ser han at du står på ditt, for han vil ikke at dette skal komme ut, han ser alle gode tilbakemeldinger du får, han ser hvor mange du hjelper.. ike la han knekke din side, din ressurs, for den kan væremed på å hjelpe og reise deg og andre..

stå på, for dine rettigheter ditt liv, du fortjener det..

klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk nettopp fra å grine til å hylgrine/skrike! Men takk!

Ordene dine er som omsorg. Jeg kjenner varmen fra de og vil så gjerne ta alt til meg. Og jeg prøver det.

Det finnes ikke noe annet jeg ønsker enn å fortsette hjemmesidne min. Nettopp fordi jeg forstår at ved den kan jeg faktisk hjelpe noen. Dere aner ikke hvor mange mail jeg har fått og det VARMER!!! Men alt jeg tenker nå, er at den dusten av en F*** sitter og leser. Jeg vil ikke gi han den gleden.

Det er en kjempesorg å, i det hele tatt, kjenne på at jeg aldri mer skal skrive på den siden.

Kjære Liljen

Nå er ikke jeg noe datakyndig, men er det ikke mulig på en eller annen måte å "kamuflere" hjemmesiden din slik at han ikke finner den? (Samme side men med nytt navn eller noe slikt) Så kan du formidle dette til dem du kjenner her inne og du føler deg trygg på. Da får du jo fortsette med skrivingen, den betyr jo så mye for deg. Om så bare midlertidig, kanskje han slutter å gå inn på den når det ikke dukker opp mer fra deg. Så med tiden kan du gjerne gå tilbake til det vanlige navnet på den. Bare noen tanker fra meg, vet ikke hvordan slikt kan gjøres i praksis. Men siden hjemmesiden din betyr så mye for deg så er det virkelig synd at noen skal ødelegge for deg.

Håper du finner ut av det. Vi er mange som støtter deg og tenker på deg.

Klem fra pastell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på sida for å finne ut hvorfor du ikke klarer å skrive mer.

Det var skikkelig dårlig gjort av den mannen å lese sida di. Unødvendig var det også. Hvordan klarte du å avsløre ham?

Jeg håper du likevel skriver her på dol, for å ha en ventil. Ønsker deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...