Gå til innhold

Et skritt fram, og 10 tilbake.....


miamigo

Anbefalte innlegg

Jeg blir så lei av å flyte rundt..!Energien er så godt som borte, og alt er tiltak. Føler meg som en giddalaus amøbe. Har ikke vilje eller ryggrad lenger. Vet ikke hva jeg vil, eller hva jeg kunne komme til å synes er morsomt.. Huset er et eneste rot. Har nok med å komme gjennom dagen som snegler seg forbi. Litt må da gjøres. Med 2 små jenter, går da dagen, men jeg har ikke energi til å gjøre annet enn det jeg absolutt må. Jentene får fylt sine behov, og så er tankn tom. Vet jeg skulle pratet med noen, og jeg står på liste til terapi, men vet ikke hvor lenge jeg må vente.. Har prøvd å prate litt med venninder, men jeg tror de synes det blir for vanskelig.. Store deler av dagen går med til å kjenne avsky og avmakt. Jeg hater kroppen min, og alt som er meg. Klarer ikke tro at noen ønsker å være i lag med meg, bare fordi..Skjønner dem godt jeg, trives ikke sammen med meg jeg heller. Kanskje livet var lettere om jeg kunne akseptere at jeg ikke passer til å ha venner..? Iblandt er hjertet fylt med et ønske om å være til for andre, kunne hjelpe noen.. Kan man være noe for andre, når man egentlig ikke ønsker å være til..? Kan man elske andre, når man ikke har respekt for seg selv.? Hvordan kan man være så vanvittig selvsentrert? Eller enda viktigere - Hvor går vegen ut herfra??? Joda, iblant finner jeg vegen en veg ut, men roter meg fort bort, og finner vegen inn igjen.

Jeg har vel gått et skritt fram, ved at jeg har et ønske om å prate om tankene mine... men det går jo ikke når ingen orker å høre - uten å få betaling for det.."#¤%&/

Nei.Det er tid for barnetv. Snart er det tid for natta igjen....og en ny dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Kjære deg. Forstår smerten din så godt.Jeg har ikke så mye å gi mor tiden, men jeg vil gjerne sende deg en klem og et ønske om at du finner styrken i deg til å komme deg gjennom dagene i vente på en psykolog. Du vet at det finnes telefonnr du kan ringe, selv om man bare vil blåse litt ut..? Også kan du jo selvfølgelig gjøre det her.

Jeg vet ikke hva jeg skal si, for jeg er så tappet for energi selv for tiden. Men jeg vil sende deg en klem og ønske deg det beste. Kan jeg det?

Klem fra ei anna sliten jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Forstår smerten din så godt.Jeg har ikke så mye å gi mor tiden, men jeg vil gjerne sende deg en klem og et ønske om at du finner styrken i deg til å komme deg gjennom dagene i vente på en psykolog. Du vet at det finnes telefonnr du kan ringe, selv om man bare vil blåse litt ut..? Også kan du jo selvfølgelig gjøre det her.

Jeg vet ikke hva jeg skal si, for jeg er så tappet for energi selv for tiden. Men jeg vil sende deg en klem og ønske deg det beste. Kan jeg det?

Klem fra ei anna sliten jente.

Takk for klemmen! Sender en i retur til deg også. Kjenner jeg oss rett, kravler vi oss videre. Ingen kan nekte vinteren å komme, men vinteren kan heller ikke hindre en ny vår.. Det finnes vel håp, bare vi holder ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen! Sender en i retur til deg også. Kjenner jeg oss rett, kravler vi oss videre. Ingen kan nekte vinteren å komme, men vinteren kan heller ikke hindre en ny vår.. Det finnes vel håp, bare vi holder ut..

Det finnes alltid håp!! Ikke alltid man ser det, men det er alltid der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...