Gå til innhold

Bakover


vanilje

Anbefalte innlegg

Ting har endret seg sånn...og ikke den veien jeg ønsket.

Jobbet mye med erkjennelse i høst, mange, lange og tunge terapitimer. Men plutselig låste alt seg. Ord jeg kunne si før klarer jeg ikke si lengre.

Sånn som ordet 'overgrep', trodde ikke det var skummelt lengre,men nå må jeg skikkelig ta sats, med blanke øyne, for å si det.

De siste ukene / mnd, har jeg tatt meg pause, har ikke orket fokusere på det vonde. Vil bare være glad og går rundt med påklistra smil om at alt er bra, også overfor behandlerne. Og våger de si noe annet, blir jeg sint og frustrert.

De var jo ikke denne veien det skulle gå. Ikke bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke dette er ett tegn på at du går bakover, jeg tror du har kommet ett skritt nærmere dine egne følelser, derfor gjør det så vondt å si ting nå.

Kjenn på det du føler og ta ting i eget tempo, ingen som kan kreve at du skal gå videre før du er klar.

Det er tungt med alle følelsene terapi fremkaller, de trenger bearbeiding.

Og du trenger en klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dette er ett tegn på at du går bakover, jeg tror du har kommet ett skritt nærmere dine egne følelser, derfor gjør det så vondt å si ting nå.

Kjenn på det du føler og ta ting i eget tempo, ingen som kan kreve at du skal gå videre før du er klar.

Det er tungt med alle følelsene terapi fremkaller, de trenger bearbeiding.

Og du trenger en klem!

ja jeg tror heller ikke dette er et tegn på at du går bakover, men at dette er en av de dumpene man må igjennom.. og noen perioder er mer sårbare enn andre..noen ord er verre enn andre enn andre perioder,

kanskje du kroppen begynner å forberede seg på neste runde.

men jeg syns ikke du går bakover, selv om det kan føles slik..

men sender deg en klem, som du kan ta imot når du ønsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg tror heller ikke dette er et tegn på at du går bakover, men at dette er en av de dumpene man må igjennom.. og noen perioder er mer sårbare enn andre..noen ord er verre enn andre enn andre perioder,

kanskje du kroppen begynner å forberede seg på neste runde.

men jeg syns ikke du går bakover, selv om det kan føles slik..

men sender deg en klem, som du kan ta imot når du ønsker...

Dere har sikkert rett, bare vanskelig å se når man står midt oppi,

Jeg vet jo at det går i rykk og napp, men jeg har det så travelt. Vil så gjerne bli ferdig med denne dritten nå, vil ha et liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har sikkert rett, bare vanskelig å se når man står midt oppi,

Jeg vet jo at det går i rykk og napp, men jeg har det så travelt. Vil så gjerne bli ferdig med denne dritten nå, vil ha et liv!

Vet akkurat hvordan det føles, men må dessverre skuffe deg. Det tar TID. Og det er på en måte bra, for jeg tror ikke vi hadde taklet så bra å skulle bli ferdig med det i full fart :)

Håper du snart føler at det går fremover igjen! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har sikkert rett, bare vanskelig å se når man står midt oppi,

Jeg vet jo at det går i rykk og napp, men jeg har det så travelt. Vil så gjerne bli ferdig med denne dritten nå, vil ha et liv!

Vet.. Er forbasket urettferdig, at det skal ta sånn tid! Men det gjør det alikevel..

Men, som de andre sier her, det betyr nok at det går fremover. Jo nærmere man kommer, jo flere "krykker" man kaster, jo vanskeligere blir det. Og så kjennes det som om man går bakover mens man egentlig har tatt et kjempeskritt frem.

Håper det blir synlig etterhvert og, det hjelper alltid litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...