Gå til innhold

noe å ta i takk!

vekt1

Anbefalte innlegg

hei.er en jente i20 årene som alltid har vært slank og har vanskelig for å legge på meg og som er grundig lei alt slanke maset,det fokuseres aldri på undervektige?,la bare på meg 9 kg da jeg gikk gravid for 8år siden og veide 45-47kg i utganspunktet, og da var jo mange av kg hovedsaklig inni magen,og jeg levde omtrent på fet fisk og brus hele veien og selvfølgelig annen mat,noen vil sikkert syns det må være helt topp men nei..tenker som så at når en graviditet ikke får deg opp i vekt ,hva kan da få deg opp?er ca 45kg idag, er ganske lav da ca 158-160cm. mitt sp mål er altså om du har noen råd menytil meg som vil øke min vekt?hørt at brød mat skal være tingen men er ikke glad i det i det hele tatt,har prøvd alt mulig pulver på helsekost uten noe resultat.håper du kan gi meg noen sunne raske løsninger på midt problem,drikke masse brus og spiser ett par ganger i uken junk food og har vel gjort det i alle år..hvor blir det av lurer jeg på?kan jo ikke se ut på innsiden er jeg redd.takker på forhånd for at du tok tid til å lese mitt brev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å spise junk og brus er ikke en god måte å legge på seg på. Du bør spise sunn mat, sunt fett og du bør spise ofte. Nøtter er kaloririkt. Spis dette mellom måltidene. Ikke spis fete melkeprodukter o.l. Det er ikke så bra å være "innfeit". Ikke vær redd for sunt fett. Tren!! Det er bedre å bygge muskler enn å legge på seg fett,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...