Gjest jenta i 20 åra Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei! Jeg lurer på om man kan reagere på melkesyre? Etter mye utprøvning viker det som det er det jeg reagerer på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Melkesyre!? Tenker du på melkesukker? Melkeprotein? Melkesyre er vel det du får i musklene når du anstrenger deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenta i 20 åra Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Melkesyre!? Tenker du på melkesukker? Melkeprotein? Melkesyre er vel det du får i musklene når du anstrenger deg... jeg er fullt klar over at man får melkesyre i kroppen av å trene ja, men det står også som en ingrediens på enkelte matvarer=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du testa deg for laktose? Det tåler jeg dårlig. For veldig urolig mage. For å teste det må du få henvisning fra legen din. Jeg tok testen på sykehuset. Tok en drøy time. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenta i 20 åra Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har du testa deg for laktose? Det tåler jeg dårlig. For veldig urolig mage. For å teste det må du få henvisning fra legen din. Jeg tok testen på sykehuset. Tok en drøy time. nei har ikke kommet så langt i testing enda. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zakkoo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det er mange som reagerer på melk ja. Ikke noe å bekymre seg for, da melk ikke er så viktig som meieriprodusentene skal ha det til. Du klarer deg helt fint med morsmelka du får som spedbarn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.