Gjest Solskjerming Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Er det noen her som aner hvor i Oslo (eller på internett) man kan kjøpe solfilm (film) å sette på vinduer (bolig) slik at det ikke blir innsyn? Håper noen skjønte hva jeg mener... 0 Siter
Gjest Solskjerming Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Biltema kanskje? Hei Nei de hadde det ikke der eller på Clas Ohlson 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hei Nei de hadde det ikke der eller på Clas Ohlson OK, da aner jeg ikke. Men det finnes for jeg skal ha på den nye bilen min. Men det er det HMS som ordner da. 0 Siter
willow Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hei Nei de hadde det ikke der eller på Clas Ohlson Kan garantere at vi ikke har det på Clas (jeg jobber på en av de der sjappene). Dumt at biltema ikke har det. Da vet jeg virkelig ikke hvem som kan ha det. Prøvd å google? 0 Siter
Gjest Solskjerming Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Kan garantere at vi ikke har det på Clas (jeg jobber på en av de der sjappene). Dumt at biltema ikke har det. Da vet jeg virkelig ikke hvem som kan ha det. Prøvd å google? Har prøvd google ja...men det er jammen ikke lett... 0 Siter
Gjest bare lurte jeg Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 OK, da aner jeg ikke. Men det finnes for jeg skal ha på den nye bilen min. Men det er det HMS som ordner da. Hvorfor ordner HMS solfilm på bilen din? Unnskyld at jeg spør... 0 Siter
Gjest innsyn/solskjerming Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Skal du ha for solskjerming eller for innsyn ? Innsyns-film kjøper jeg på sparkjop.no, film for solskjerming vet jeg ikke noe annet enn en persienne 0 Siter
Gjest Solskjerming Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Skal du ha for solskjerming eller for innsyn ? Innsyns-film kjøper jeg på sparkjop.no, film for solskjerming vet jeg ikke noe annet enn en persienne Vil ha noe som hindrer innsyn, men jeg vil kunne se ut... 0 Siter
Gjest Solskjerming Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 IKEA. 39 kroner rullen ellerno'. Husker du hva de heter? 0 Siter
Gjest Solskjerming Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Husker du hva de heter? oj fant det...skal ta en titt 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. januar 2007 Skrevet 21. januar 2007 Hvorfor ordner HMS solfilm på bilen din? Unnskyld at jeg spør... Fordi jeg hadde lyst på. Synes det er greit så ingen ser inn. 0 Siter
lilleindianer Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 (endret) Vi kjøpte solfilm hos www.solfilmsenteret.no Å ble veldig fornøyd med dette. Billig var de å. Endret 5. juli 2016 av lilleindianer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.