Gå til innhold

Snart ferdig...


billyba

Anbefalte innlegg

logget meg tilfeldigvis inn idag, så at det er 3 år siden sist jeg var her... Ville bare si at det går bedre med meg nå, skal skrives ut fra psykehuset 1. mars :) Gleder meg sinnsykt til det! Har fått lettet litt på alt jeg har gått og bært på i mange, mange år... Har fått det mye bedre med meg selv, har faktisk begynt å trives i mitt eget selskap og med meg selv :) Utrolig! For tre år siden hadde jeg ikke akkurat så veldig stort håp om det... Takk for all hjelp og støtte jeg har fått her, godt å vite at det er andre i samme situasjon, at en ikke er alene! Stå på alle sammen, det er håp i hengende snøre for oss alle sammen!!! Stikker sikkert innom flere ganger for å si hei :) Hilsen en fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

javelda1365380927

Takk skal du ha!

Så godt å lese ei slik historie! Her trenger vi å høre om håp! Herlig at du har fått det bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha!

Så godt å lese ei slik historie! Her trenger vi å høre om håp! Herlig at du har fått det bedre! :)

så flott..

nå har du gjort noe bra for deg selv og gitt håp til andre..

kjempe glad for å høre dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...