Gå til innhold

Noen


Gjest tussipia

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Ja!!! Jeg har vært på Malvik! Det var fantastisk! De er superflinke! Snille, omtenksomme, passe tøffe, respektfulle og til å stole 100% på! Jeg har ikke ord på hvor takknemlig jeg er for at jeg fikk komme dit! Det var tøft, det er ikke til å legge skjul på.Men verdt de!

Jeg har forandret meg veldig. Fått mer selvtillit og føler at jeg er verd noe. Tør å si meninga mi.

Og det største av alt er at de dyktige folka på Betania har klart å få meg til å skjønne at det ikke var min feil og jeg har dermed fått lagt fra meg skyldfølelsen. Livet føles lettere nå. Men det var grusomt når det sto på. Behandlingen var tøff og intensiv, men jeg hadde full tillit til at de visste hva de holdt på med på Betania. Jeg har fått klarhet i historia mi, satt ting på plass og sett ting i sammenheng. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg dro dit og kan ikke få skrytt nok! Det er verdens tryggeste plass å være! Det gjelder bare å holde ut når det stormer som verst der oppe, for det blir bra! Det lover jeg! Vet ikke om en eneste en, som er negativ etter å ha vært der. Alle er bare kjempeglade for å ha fått plass og alle er bedre!

Så du trenger ikke være engstelig for å dra. Og du må bare spørre meg om du lurer på noe.

Bare så dumt at tilbudet ved Betania er nedleggingstruet nå! Men Blålys jobber med saken, så vi håper at det ordner seg!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...